Πέμπτη 27 Οκτωβρίου 2011

Μια διαφορετική άποψη απο την κ.Βογανάτση.

 Εγώ περιέγραψα ένα συνταγματικό δικαίωμα όλων των Ελλήνων Πολιτών .Δεν έχω κανένα λόγο να
υπερασπιστώ εγώ μια ανεξάρτητη αρχή  αλλά επιμένω στην άποψη μου ανεξάρτητα απο την ατυχή κατάληξη της δικής σας υπόθεσης .
Πάντως γνωρίζω πολλές περιπτώσεις  που λειτούργησε αποτελεσματικά η μία αφορά και την επαρχία μας .Εχει πρόβλημα καθυστέρησης λόγω μειωμένου προσωπικού και  λόγω της εκτεταμένης διαφθοράς στην Δημόσια διοίκηση δεν γίνεται πάντα η εφαρμογή των πορισμάτων της Αρχής .

Τα λέει και ο ίδιος Ρακιτζής στις ετήσιες εκθέσεις του .Αυτό δεν σημαίνει ότι η Αρχή δεν κάνει σωστά την δουλεία της .


Σας ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια για το ιστολόγιο.
Θανάσης Δημαράκης 


Αγαπητέ «Ιχνηλάτη»

Παρακολουθώ το ιστολόγιό σου από τότε σχεδόν που το δημιούργησες. Αξιόλογο το περιεχόμενό του και  αξιέπαινη η προσπάθειά σου να μας κρατάς ενήμερους σε  θέματα  τοπικού ενδιαφέροντος, γενικότερα θέματα αλλά και για τις καιρικές συνθήκες. Το περιεχόμενο των αναρτήσεων «ταιριάζει» με τον τίτλο και λίγο ή πολύ όταν σε «επισκέπτομαι» κάνω τη σκέψη για να δούμε ο κ. Θ.Δ.  τι «ιχνηλάτησε»  σήμερα! Η ανάρτηση της Τρίτης 26  Οκτωβρίου με τίτλο: «Μήπως κάποιοι για ευνόητους λόγους προσπαθούν να σας πείσουν ότι είστε αδύναμοι»
http://orangespotters.blogspot.com/2011/10/blog-post_9666.html
έγινε η αφορμή να σου στείλω αυτή την επιστολή. Η ανάρτησή σου δε αυτή αναδημοσιεύτηκε και στο ιστολόγιο «Ερμιονίδα: μας αρέσει – δεν μας αρέσει» όπου ο κ. Δαμαλίτης έδωσε τον «βαρύγδουπο»  τίτλο: Η μόνη μας ελπίδα οι Επιθεωρητές Δημόσιας Διοίκησης …
Θεωρείς λοιπόν αγαπητέ «Ιχνηλάτη» ότι οι Επιθεωρητές δημόσιας διοίκησης είναι ίσως το πιο αποτελεσματικό εργαλείο για τον πολίτη στην Ελλάδα αυτή τη στιγμή. Το ίδιο ακριβώς υπέθετα κι εγώ προτού απευθυνθώ στο εν λόγω Σώμα. Το «πείραμα» όμως δυστυχώς δεν επιβεβαίωσε την υπόθεση προς μεγάλη μου απογοήτευση και όχι μόνο. Και εξηγώ.  Προσέφυγα στο εν λόγω Σώμα στις 17 Δεκεμβρίου 2008.  Η καταγγελία – αναφορά μου ήταν ασφαλώς επώνυμη και αφορούσε ενέργειες των υπαλλήλων του Τμήματος ΧΩ.ΠΟ.ΠΕ επαρχίας Ερμιονίδας. Στις 25 Μαΐου 2009 (σχεδόν μετά πέντε μήνες) ολοκληρώθηκε η έρευνα εκ μέρους του Επιθεωρητού – Ελεγκτού  που είχε χρεωθεί την υπόθεση και μου χορηγήθηκε απόσπασμα της έκθεσης ελέγχου. Η καταγγελία μου κρίθηκε βάσιμη. Ως προς την ελεγχθείσα υπηρεσία, Πολεοδομία Κρανιδίου, διαπιστώθηκαν μη σύννομες ενέργειες οι οποίες αναφέρονται αναλυτικά στην έκθεση και ακολουθούν προτάσεις με τις οποίες θα πρέπει να συμμορφωθεί το εν λόγω Τμήμα όπως αναφέρει το πόρισμα, το οποίο σημειωτέον έχει ως αποδέκτες  το Γραφείο του Νομάρχη (2009), το Γραφείο του Υπουργού Εσωτερικών και τον Γενικό Επιθεωρητή Δημόσιας Διοίκησης. Επί πλέον σύμφωνα με το νόμο, έπρεπε να οριστεί άμεσα υψηλόβαθμο και έμπειρο στέλεχος της υπηρεσίας ως υπεύθυνο για την παρακολούθηση της πορείας υλοποίησης της πρότασης της έκθεσης και την ενημέρωση του Υπουργού Εσωτερικών, του Γενικού Επιθεωρητή Δημόσιας Διοίκησης και του Σώματος Επιθεωρητών Ελεγκτών Δημόσιας Διοίκησης.
Τι έγινε όμως μετά από αυτά;  Απολύτως τίποτε. Το πόρισμα από το εν λόγω Τμήμα, Πολεοδομία Κρανιδίου, αγνοήθηκε πλήρως. Ο τότε Νομάρχης  μου είπε: «Α! αυτά τα πορίσματα των Επιθεωρητών είναι άνευ σημασίας γιατί πάλι σε μας τα στέλνουν  οι Επιθεωρητές με υποδείξεις για να πράξουμε τα νόμιμα. Μου έχει τύχει και άλλη φορά με υπάλληλο». Ο τότε Περιφερειάρχης (Χατζημιχάλης) ως Προϊστάμενος του Νομάρχη δεν εμφανίστηκε στο ραντεβού (είχε επείγουσα δουλειά μου είπαν όταν πήγα στην Τρίπολη) παρότι το ραντεβού είχε κλειστεί από το γραφείο του Υπουργού Εσωτερικών. Το δε γραφείο του Γενικού Επιθεωρητή είναι μπλοκαρισμένο από τόσες υποθέσεις και έτσι η δική μου δεν έχει πάρει ακόμη σειρά!!!
Μετά από αυτά θα συνιστούσατε ακόμη στους αναγνώστες σας ότι οι Επιθεωρητές δημόσιας διοίκησης είναι το πιο αποτελεσματικό εργαλείο για τον πολίτη στην Ελλάδα αυτή τη στιγμή; Εν τέλει μήπως είμαστε αδύναμοι; Η απόψή σας θα είχε ενδιαφέρον.
ΥΓ. Το κράτος μας χρεοκόπησε! Τυχαίο; Δε νομίζω.

Ευχαριστώ για τη φιλοξενία
Θεοδώρα Βογανάτση
Εκπαιδευτικός

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου