Δευτέρα 27 Ιουνίου 2016

Ανακοίνωση Παναγιώτη Αποστόλου (27/6/2016)

 
Εγώ ο αγράμματος



Κύριε Γεωργόπουλε, στις ανακοινώσεις μου δεν εκπροσωπώ καμία παράταξη και κανέναν αρχηγό και αυτό αποδεικνύεται από την υπογραφή μου ως Παναγιώτης Αποστόλου στις ανακοινώσεις αυτές.
Εσύ ο γραμματιζούμενος δεν το παρατήρησες;
Το γραφείο τύπου της «Δυνατής Ερμιονίδας» δεν το παρατήρησε;
Ο αρχηγός της παράταξής μας και Δήμαρχος Ερμιονίδας κ. Δημήτρης Σφυρής αμέσως μετά την ανάληψη των καθηκόντων μας, μας δήλωσε τα εξής: Δεν αποκλείω σε κανέναν σας την οποιαδήποτε ανακοίνωση θέλετε να κάνετε, αρκεί να υπογράφετε με το ονοματεπώνυμό σας.
Το στόμα μου κύριε Γεωργόπουλε έχει δικαίωμα να μου το κλείσει μόνο ο Θεός.
Στη Δ.Ε.Υ.Α.ΕΡ. δεν είμαι έμμισθος Αντιπρόεδρος, είμαι έμμισθο μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Δ.Ε.Υ.Α.ΕΡ. με απόφαση του Γενικού Γραμματέα της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Πελοποννήσου. Όπως  ήταν η αδελφή του υποψηφίου σου Αριστείδη Μπίμπα από τους Φούρνους, που είχε ψηφίσει το Διοικητικό Συμβούλιο της προηγούμενης διοίκησης της Δ.Ε.Υ.Α.ΕΡ. (βλ. συνημμένη απόφαση του Δ.Σ.).
Κύριε Γεωργόπουλε, εσύ γνωρίζεις πολύ καλά ότι εγώ αυτό το μισθό δεν τον έχω ανάγκη για να ζήσω την οικογένειά μου.
Με αυτό το μισθό πληρώθηκαν οι τεχνίτες, που χρησιμοποιούσα όταν δώσαμε 240 μέρες άδεια για τα ρεπό, που δεν έδωσε στους υπαλλήλους Ιωάννη Κωτσαρά και Θανάση Μίζη η πρώην Πρόεδρος κα Αλεβίζου.
Με αυτό το μισθό πληρώθηκαν οι τεχνίτες που άλλαξαν τον καρκινογόνο αμίαντο στο δίκτυο των Διδύμων.
Με αυτό το μισθό πληρώθηκαν οι τεχνίτες που άλλαξαν το κατεστραμμένο δίκτυο στη Πελεή.
Με αυτό το μισθό πληρώνουμε τεχνίτες που χρησιμοποιούμε κατά καιρούς, όταν υπάρχει μεγάλος φόρτος εργασίας, επειδή ο υπάλληλος Ιωάννης Κωτσαράς πήρε γονική άδεια 9 μηνών.
Κύριε Γεωργόπουλε, υπεύθυνοι για τον τόπο αυτό είναι αυτοί που αναλαμβάνουν ευθύνες και ρισκάρουν με την ψήφο τους τις οικογένειές τους. Δεν θα σταθώ στην αναφορά σας για τον Χ.Α.Δ.Α. Ερμιονίδας, γιατί ο λόγος της ανακοίνωσης σας είναι για την έμμισθη θέση μου στη Δ.Ε.Υ.Α.ΕΡ.
Σας προκαλώ όταν θα γίνετε δήμαρχος να αρνηθείτε το μισθό του Δημάρχου.
Σας προκαλώ όταν θα ορίσετε τους αντιδημάρχους και τις λοιπές θέσεις ευθύνης, να είναι όλοι άμισθοι.

Παναγιώτης Αποστόλου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου