Ωραίο κίνημα αλλα ήδη γίνεται προσπάθεια να καπελλώθεί απο τα αριστερά ,όπως γίνεται σε όλα τα νέα κινήματα
Τελικά κανείς δεν αφήνει τον κόσμο να αλλάξει τον κόσμο του με την ησυχία του...
Κατηγορείτε την αριστερά ότι δεν κάνει τίποτα,αλλά όταν προτοστατεί ή συμμετέχει σε κινητοποιήσεις την κατηγορείτε για καπέλλωμα....ελπίζω κάποτε να καταλήξετε τί από τα δύο ισχύει...
Να διευκρινίσω ότι δεν μπορω να κρίνω την ιδεολογία αλλα΄μπορω να αναφερθώ στις επιπτώσεις που πιστευω ότι έχει στην ζωή μου.Θα δουμε μαζί την πορεία του θεματος και αν θέλετε να τα ξανασυζητήσουμε κυρίως το αποτέλεσμα .Δλδ αν θα μειωθούν τα διόδια ή θα αναθεωρηθούν οι συμβάσεις παραχώρησης .Γιατί οταν ξεκινάς απο το λογικό να μην πληρωνει καποιος διόδια για εναν ημιτελή δρόμο η να μην πληρώνει διόδια για 10 χιλιομετρα που μπαινει αναγκαστικά και καταλήγεις σημερα σαν αιτημα την κρατικοποιηση των δρόμων..Αυτο εννοώ με τον όρο καπέλλωμα των αρχικών κοινητοποιήσεων.Μπορει να κάνω λάθος ο χρονος θα δείξει και το αποτελεσμα.. Θαν Δημ
Από πότε οι δρόμοι έχουν πάψει να είναι "κρατικοί"; Δηλαδή ανήκουν στους μεγαλοεργολάβους; Τόσα χρόνια γιατί πληρώνουμε τέλη κυκλοφορίας και μια σειρά άλλους φόρους; Σταδιακά μας αφαιρούν όλα όσα μας ανήκουν και το δεχόμαστε....πολύ φοβάμαι πως σε λίγο θα αγωνιζόμαστε και για την "κρατικοποίηση" του αέρα που αναπνέουμε..
Εννοούσα και φυσικα το καταλαβατε το προηγούμενο καθεστώς..Ποτε δεν καναμε μια κοινητοποίηση όμως τότε ώστε και οι κρατικοί υπάλληλοι να δουλευουν ,ουτε οταν σκοτωνόμασταν αράδα στην Αθηνών Κορίνθου...ουτε ανοιγαμε τις μπάρες στα λιγοστα διόδια.Σε μερικά αν θυμαστε τα διόδια τα επαιρναν οι υπάλληλοι στη τσέπη τους... Αν νομιζετε ότι υπάρχει μια πιθανότητα να λειτουργήσει το συστημα με κρατική διοικηση μαζι σας..Η ιδεολογία απο μόνη της δεν εξασφαλίζει ενα καλο αποτέλεσμα αντίθετα χρειαζεται ενα καλο αποτελεσμα για να δικαιώσει μια ιδεολογία.Αυτο αναζητούμε όλοι .Το καλο αποτελέσμα ...Ετσι δεν είναι ;
Κατηγορείτε την αριστερά ότι δεν κάνει τίποτα,αλλά όταν προτοστατεί ή συμμετέχει σε κινητοποιήσεις την κατηγορείτε για καπέλλωμα....ελπίζω κάποτε να καταλήξετε τί από τα δύο ισχύει...
ΑπάντησηΔιαγραφήΝα διευκρινίσω ότι δεν μπορω να κρίνω την ιδεολογία αλλα΄μπορω να αναφερθώ στις επιπτώσεις που πιστευω ότι έχει στην ζωή μου.Θα δουμε μαζί την πορεία του θεματος και αν θέλετε να τα ξανασυζητήσουμε κυρίως το αποτέλεσμα .Δλδ αν θα μειωθούν τα διόδια ή θα αναθεωρηθούν οι συμβάσεις παραχώρησης .Γιατί οταν ξεκινάς απο το λογικό να μην πληρωνει καποιος διόδια για εναν ημιτελή δρόμο η να μην πληρώνει διόδια για 10 χιλιομετρα που μπαινει αναγκαστικά και καταλήγεις σημερα σαν αιτημα την κρατικοποιηση των δρόμων..Αυτο εννοώ με τον όρο καπέλλωμα των αρχικών κοινητοποιήσεων.Μπορει να κάνω λάθος ο χρονος θα δείξει και το αποτελεσμα..
ΑπάντησηΔιαγραφήΘαν Δημ
Από πότε οι δρόμοι έχουν πάψει να είναι "κρατικοί";
ΑπάντησηΔιαγραφήΔηλαδή ανήκουν στους μεγαλοεργολάβους;
Τόσα χρόνια γιατί πληρώνουμε τέλη κυκλοφορίας και μια σειρά άλλους φόρους;
Σταδιακά μας αφαιρούν όλα όσα μας ανήκουν και το δεχόμαστε....πολύ φοβάμαι πως σε λίγο θα αγωνιζόμαστε και για την "κρατικοποίηση" του αέρα που αναπνέουμε..
Εννοούσα και φυσικα το καταλαβατε το προηγούμενο καθεστώς..Ποτε δεν καναμε μια κοινητοποίηση όμως τότε ώστε και οι κρατικοί υπάλληλοι να δουλευουν ,ουτε οταν σκοτωνόμασταν αράδα στην Αθηνών Κορίνθου...ουτε ανοιγαμε τις μπάρες στα λιγοστα διόδια.Σε μερικά αν θυμαστε τα διόδια τα επαιρναν οι υπάλληλοι στη τσέπη τους...
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν νομιζετε ότι υπάρχει μια πιθανότητα να λειτουργήσει το συστημα με κρατική διοικηση μαζι σας..Η ιδεολογία απο μόνη της δεν εξασφαλίζει ενα καλο αποτέλεσμα αντίθετα χρειαζεται ενα καλο αποτελεσμα για να δικαιώσει μια ιδεολογία.Αυτο αναζητούμε όλοι .Το καλο αποτελέσμα ...Ετσι δεν είναι ;