Τετάρτη 29 Μαΐου 2013

Ο Ανάβαλος φέρνει σύγκρουση Χειβιδόπουλου-Σωτηρόπουλου με βαριές καταγγελίες..





Δελτίο τύπου

Βασίλη Σωτηρόπουλου
Περιφερειακού Συμβούλου


 Στις 14-11-2011 σε ανακοίνωσή μου ανέφερα ότι «εγκαταλείπεται το έργο του Αναβάλου. Αντί να πιέσουν τον ανάδοχο να αρχίσει τις εργασίες υλοποίησης βάσει της σύμβασης που υπεγράφη στις 26 Ιουνίου 2011 προσπαθούν να ακυρώσουν τμήμα των μελετών και να σταματήσουν το έργο». Ακολούθως γινότανε αναφορά στην ανακοίνωση για όλες τις ενέργειες της Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης μέχρι το 2010 για να ενταχθεί και να υλοποιηθεί το έργο μέσα στο αρδευτικό πρόγραμμα του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης «Αλέξανδρος Μπαλτατζής», 2007-13.

Η επιλογή και η ένταξη όλων των πράξεων του συνολικού έργου του Aναβάλου έγινε στις 16-4-2009 και 5-5-2009 με συνολικό προϋπολογισμό 47,5 εκατ. Ευρώ.

Ήταν η τελευταία ευκαιρία και έπρεπε να μη χαθεί γιατί χρήματα από άλλα προγράμματα δεν υπήρχαν.

Έγινε μεγάλη προσπάθεια με ομοφωνία όλων των παρατάξεων του Ν. Συμβουλίου και με την θετική συνδρομή της Δ/σης Τεχνικών Μελετών Κατασκευών του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης το έργο δρομολογήθηκε για να υλοποιηθεί από το φράγμα Κυβερίου μέχρι την Ερμιονίδα.


Στο υποέργο «Μεταφορά και διανομή νερού άρδευσης» του δικτύου Αναβάλου σε Κουτσοπόδι, Μυκήνες – Μοναστηράκι, Φίχτια-Χώνικα-Αεροδρόμιο, Ελληνικό και Δήμο Μιδέας» προϋπολογισμού με Φ.Π.Α. 17,5 εκατ. Ευρώ στις 14-9-2009 έγινε η έγκριση των επικαιροποιημένων τευχών δημοπράτησης της οριστικής μελέτης του έργου με αποφάσεις του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων.

Τον Οκτώβριο του 2009, εκλογές-αλλαγή κυβέρνησης, αλλαγή υπουργού – αλλαγή επιτροπών κλπ., όλα αυτά είναι αναμενόμενα και φυσικά επακόλουθα μετά από εκλογές, αλλά η συνεργασία των φορέων συνεχίζεται προς όφελος του δημοσίου συμφέροντος. Η τότε υπουργός κ. Μπατζέλη δεν με εδέχθη ποτέ παρά τις επανειλημμένες αιτήσεις μου ενώ καλούσε σε συσκέψεις τους Δημάρχους Ερμιονίδας, Λυγουριού μαζί με τον συμπολίτη μας υφυπουργό κ. Μανιάτη για το έργο του Αναβάλου που θα έφερνε την «σφραγίδα Μπατζελή».

Στις 02-3-2010 με απόφαση της ειδικής υπηρεσίας Διαχείρισης του προγράμματος εγκρίθηκε η συνέχιση της διαδικασίας υλοποίησης του ανωτέρω έργου.

Διακήρυξη δημοπρασίας μειοδοτικού διαγωνισμού – Υπογραφή σύμβασης.


Στις 3-5-2010 με απόφαση του Υπ. Αγροτ. Ανάπτυξης εγκρίθηκε η διακήρυξη δημοπρασίας μειοδοτικού διαγωνισμού (6 Ιουλίου 2010) για την κατασκευή του έργου.

Στις 25-10-2010 βάσει του πρακτικού της επιτροπής διεξαγωγής του διαγωνισμού της 7ης Ιουλίου εγκρίθηκε η ανάθεση εκτέλεσης των εργασιών κατασκευής του έργου στην κοινοπραξία ΑΑΓΗΣ ΑΕ – ΙΩΝΑΣ ΤΕΧΝΙΚΗ ΑΕ με έκπτωση 54,93% επί των τιμών του προϋπολογισμού της υπηρεσίας !! Η μεγάλη αυτή προσφερθείσα έκπτωση απέκλεισε 17 (δέκα εφτά) άλλες υποψήφιες εταιρείες που προσέφεραν μικρότερη έκπτωση λόγω της πολυπλοκότητας του έργου και των εκτιμήσεων τους .

Στις 27 Ιουνίου 2010 υπεγράφη τελικά η εργολαβική σύμβαση της ανωτέρω κοινοπραξίας με το υπουργείο που προβλέπει συνολική προθεσμία εκτέλεσης του έργου 30 μήνες από την ημερομηνία υπογραφής του συμφωνητικού.

Αισθανθήκαμε όλοι μεγάλη ικανοποίηση για την κατασκευή του μεγάλου αυτού τομέα του έργου και με επιβλέπουσα υπηρεσία την Δ/νση Τεχνικών Έργων της Τ. Ε. Περιφερειακής Ενότητας Αργολίδας.

Πρόκειται για έργο 67.000 μέτρων νέων αγωγών για την άρδευση 60.000 περίπου στρεμμάτων με τρία (3) νέα μεγάλα αντλιοστάσια, δεκατέσσερα (14) μικρότερα ενδιάμεσα κλπ.

Άστοχες ή σκόπιμες ενέργειες; Τις απαιτήσεις του εργολάβου τις βαπτίζουν ανάγκες του έργου!

Αμέσως μετά την υπογραφή του συμφωνητικού άρχισαν διάφορες συζητήσεις και σχόλια από τοπικούς παράγοντες και εκπροσώπους της κοινοπραξίας ότι οι μελέτες είναι ελλιπείς και ότι το έργο δεν θα γίνει ή θα παρουσιάσει προβλήματα λειτουργίας κλπ!

Η πρώτη βολή ρίχτηκε από τον Περιφερειάρχη κ. Τατούλη στις 7-11-2011 μετά από σύσκεψη που έγινε στην Περιφερειακή Ενότητα Αργολίδας και ανέφερε ότι υπάρχουν προβλήματα στις μελέτες και ότι σημειώνεται έλλειψη λειτουργικότητας του έργου κλπ. Που στηρίχτηκαν αυτές οι δηλώσεις κανείς δεν γνωρίζει, διότι δεν προηγήθηκε καμία έρευνα – ανάλυση από ειδικούς που να καταλήξει σε αυτά τα συμπεράσματα.

Στις 12-12-2011 η Δ/νση Τεχνικών Έργων της Αργολίδας με έγγραφο προς τη Δ/νση Τεχνικών Μελετών Κατασκευών του Υπουργείου Αγροτ. Ανάπτυξης (Προϊστάμενη Υπηρεσία) αναφέρει ότι κατά την εκτέλεση των εργασιών διαπίστωσε μαζί με τον ανάδοχο ότι δεν έχουν προβλεφθεί δαπάνες για απαλλοτριώσεις από το Δημόσιο (εκτίμηση 750.000 ευρώ), για αποζημιώσεις του υψηλού κόστους, όπως αναφέρεται, της ηρτημένης εσοδείας των θιγομένων ιδιοκτησιών (εκτίμηση 250.000 – 500.000 ευρώ), δαπάνες 450.000 ευρώ για αρχαιολογικές εργασίες, ενώ η μεγαλύτερη έκταση του έργου είναι εκτός αρχαιολογικών ζωνών, δαπάνες για σύνδεση των αντλιοστασίων με την ΔΕΗ 500.000 € -!

Στις 02-2-12 και 22-6-12, η Δ/νση τεχνικών έργων της Π. Ε. Αργολίδας επανέρχεται και αναφέρει προς το Υπουργείο ότι διαπιστώνει ιδιαιτερότητες και ελλείψεις των συμβατικών τευχών των μελετών που δυσκολεύουν την πρόοδο της κατασκευής και μειώνουν την ανταπόκριση του έργου στον προορισμό του.!! Σημειώνει βέβαια, ότι αυτές οι εκτιμήσεις είναι «κατά τη γνώμη μας,» για να έχει και μια σχετική δικαιολογία – ανοχή και το χειρότερο από όλα είναι η εκτίμηση που κάνει αν πρέπει να κατασκευασθεί το έργο όπως αυτό περιγράφεται στην τεχνική περιγραφή και προϋπολογίζεται στα τεύχη της μελέτης ή όπως αυτό πρέπει να κατασκευαστεί και να λειτουργήσει μεταφέροντας νερό άρδευσης σε όλη την περιοχή . Αναφέρεται βέβαια σε άλλο έργο!!.

Τις προτάσεις του αναδόχου τις βαφτίζουμε ανάγκες του έργου και προτείνουμε στο υπουργείο νέες μεγάλες δαπάνες για υποέργο και για συμπληρωματικές εργασίες, λόγω ελλείψεων των μελετών τις οποίες ενέκριναν τουλάχιστον 10 μηχανικοί του υπουργείου από τις αρμόδιες επιτροπές που ελέγχθησαν και από διαφορετικές κυβερνήσεις.!!



Ψευδή στοιχεία και εκτιμήσεις της Υπηρεσίας της Π. Ε. Αργολίδας που δημιουργούν απορίες.

Και ποιες είναι αυτές οι περίφημες ελλείψεις των μελετών. Αναφέρονται από την Δ/νση Τεχνικών Έργων Αργολίδας ότι υπάρχουν διαφορές στα

-μήκη των αγωγών, σε εκσκαφές και επιχώσεις

-σε ξυλότυπους, μπετόν, επιχρίσματα κλπ

-στα αντλητικά συγκροτήματα, πεδία, εισόδου ΜΤ πεδία εισόδου Χ.Τ. πιεστικά δοχεία κλπ

-δεν υπάρχει προστασία αγωγών στις οδεύσεις σε ποτάμια

-δεν έχουν προϋπολογισθεί οπτοπλινθοδομές και σενάζ

-Beton καθαριότητας και μονώσεις οροφών

-ακροκιβώτια παροχής ηλ. Ρεύματος

-Γειώσεις, καλώδια ισχύος κλπ

-Έργα εισόδου αντλιοστασίων - περιφράξεις κλπ

-Δεν υπάρχουν πρόσθετα στοιχεία για τις 12 δεξαμενές ρύθμισης που κατασκευάζονται για τα οικόπεδα που απαιτούνται, για το οπλισμένο σκυρόδερμα κλπ.

Προτείνει την κατασκευή 19 αντλιοστασίων από τα 17 που κατασκευάζονται και ανησυχεί πολύ για τον τρόπο κατασκευής και τον τόπο. Αναφέρεται στο αντλιοστάσιο των Φιχτίων ότι έχει σχεδιαστεί μέσα στον χείμαρρο Δερβενακιώτη και δεν υπάρχει στην μελέτη πρόβλεψη για τον τρόπο διέλευσης!!

Επίσης επισημαίνεται ότι δεν αναφέρεται ο τρόπος λειτουργίας των αντλιοστασίων και ο συντονισμός των ενεργειών σε σχέση με τους ενδιάμεσους χρήστες των υδροληψιών και κατά τη γνώμη τους πάντα, θα πρέπει ο τρόπος λειτουργίας να καθορισθεί πριν από την κατασκευή των αντλιοστασίων. !!

Όλα αυτά βέβαια είναι επουσιώδη για αυτό το μεγάλο έργο.

Η Δ/νση Τεχνικών Έργων της Π.Ε.Αργολίδας παρανομεί. Αντί να επιβλέψει την εκτέλεση του έργου σύμφωνα με τη σύμβαση και με την αρμοδιότητα που έχει, άλλα απεργάζεται!

Απ’ όλα τα έγγραφα της Δ/νσης Τεχνικών Έργων της Π. Ε. Αργολίδας καταφαίνεται πράγματι μια συγκινητική προσπάθεια ή να ακυρώσει το έργο ή να το επιβαρύνει με πρόσθετες δαπάνες υιοθετώντας τις απόψεις – απαιτήσεις της αναδόχου κοινοπραξίας.

-Από πού προκύπτει η αναγκαιότητα για την κατασκευή 19 αντλιοστασίων αντί των 17 της μελέτης που έχει εγκριθεί και δεν το διαπίστωσαν οι άλλοι αρμόδιοι μηχανικοί;

-Το ποσό των 750.000 ευρώ για απαλλοτριώσεις είναι υπερβολικό και απαράδεκτο. Πόση έκταση θα απαιτηθεί για τα αντλιοστάσια εκτός των απαλλοτριωμένων ζωνών. Δεν ρωτάνε το ΓΟΕΒ να τους εξηγήσει;

Για τα αντλιοστάσια του Αγ. Ανδριανού και της Αγ. Παρασκευής που υλοποίησε η Ν.Α. Αργολίδας το ελληνικό δημόσιο δεν επιβαρύνθηκε, διότι οι αγρότες ενδιαφέρονται να γίνει το έργο. – Ακόμα κι αν χρειασθούν απαλλοτριώσεις η συνολική έκτασή τους δεν θα είναι πάνω από ένα (1) στρέμμα. – Πότε έφθασε η αξία των αγροκτημάτων στην Αργολίδα σε τόσο υψηλά επίπεδα;

-Υπολογίζουν το ποσό για αποζημειώσεις της ηρτημένης παραγωγής σε 250.000 – 500.000 ευρώ δηλ. 3.000 τόνοι εσπεριδοειδών περίπου , ενώ όλοι οι αγωγοί ακολουθούν επαρχιακούς, δημοτικούς ή αγροτικούς δρόμους. Πώς προκύπτουν τόσες μεγάλες εκτάσεις που υφίστανται ζημιές; !!

-Ποια ποτάμια διέρχονται οι αγωγοί και χρειάζονται προστασία με σερζανέτ; Ίσως να βαπτίσανε κάποια μέτρα αγροτικού δρόμου ποτάμι για να ισχυρισθούν ελλείψεις των μελετών. Γιατί δεν αναφέρουν τα ονόματά τους;

-Για το αντλιοστάσιο των Φιχτίων και για τη δαπάνη, εάν έκαναν μια προσωρινή οριοθέτηση του χειμάρρου Δερβενακιώτη θα διαπίστωναν ότι δεν είναι στην κοίτη του χειμάρρου το αντλιοστάσιο.

Ο σκοπός όμως αγιάζει τα μέσα και η σκοπιμότητα τέτοιες ενέργειες δεν τις συγχωρεί. !

-‘Ολοι οι αγωγοί του έργου έχουν αποτυπωθεί σε υπόβαθρο ορθοφωτοχαρτών, έχουν τοπογραφηθεί και υπάρχουν αναλυτικές προμετρήσεις. Πώς η Δ/νση Τεχνικών Έργων της Π. Ε. Αργολίδας αναφέρεται σε αστοχία προμετρήσεων χωρίς να δίνεται μια πειστική απάντηση; Είναι απορίας άξιον.

-Εάν είχαν επισκεφθεί ένα αντλιοστάσιο θα διαπίστωναν, αν δεν γνωρίζουν, ότι επιχρίσματα δεν απαιτούνται και οι ξυλότυποι περιλαμβάνονται στο αναλυτικό τιμολόγιο του έργου, στις δαπάνες εκ σκυροδέρματος, καθώς η μελέτη χρησιμοποιεί άρθρα υδραυλικών έργων. Ευτυχώς δεν προτείνουν κατασκευή αντλιοστασίων από γρανίτη.!

-Τι ελλείψεις καταγράφονται στα αντλητικά συγκροτήματα χωρίς αναφορά σε μία ενδεικτική δαπάνη;

-Τα ακροκιβώτια παροχής ηλεκτρικού ρεύματος παραλαμβάνονται από τη ΔΕΗ στη φάση της ηλεκτροδότησης. Οι αναφορές που γίνονται σε γειώσεις καλώδια ισχύος ΜΤ, τι δαπάνες αφορούν όλα αυτά σ’ ένα έργο αυτού του προϋπολογισμού και με απρόβλεπτα 9%.!

-Όσον αφορά στον τρόπο λειτουργίας του έργου, ας ρωτήσουν τον ΓΟΕΒ πως λειτουργεί το σημερινό δίκτυο και πως θα προσαρμόσει και το νέο. Η εκφρασθείσα άποψη είναι αστήρικτη. Είναι απλώς μια γνώμη για την απαξίωση του έργου.

Απ’ όλα τα έγγραφα της Δ/νσης Τεχνικών Έργων της Π.Ε.Αργολίδας ως Επιβλέπουσας Υπηρεσίας με την προϊσταμένη αρχή του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης, φαίνεται σαφέστατα ότι η Δ/νση Τεχνικών Έργων της Π.Ε.Αργολίδας υιοθετεί τις απόψεις- απαιτήσεις της αναδόχου κοινοπραξίας κατασκευής του έργου.

Μετά την σύναψη της σύμβασης, απαγορεύεται η μεταβολή των συμβατικών όρων. Δεν το γνωρίζει αυτό; Παρέκκλιση από τα συμβατικά τεύχη της εργολαβίας σημαίνει αυτόματα απ’ ένταξη του έργου.!

Σε 2 χρόνια η ανάδοχος κοινοπραξία υλοποίησε μόνο το 10% του έργου. Μένουν 6 μήνες ακόμα. Κανείς δεν γνωρίζει αν θα συνεχίσει το έργο.

Η υποχρέωση της Επιβλέπουσας Υπηρεσίας ήταν η υλοποίηση του έργου μέσα στις προβλεπόμενες ημερομηνίες, σύμφωνα με τα τεύχη δημοπράτησης, με ενδεχόμενες μικρές τροποποιήσεις των εργασιών σε κάποιο σημείο όπως συμβαίνει με όλα τα έργα. Δύο (2) χρόνια μετά την υπογραφή έχει εκτελεσθεί μόνο το 10% του έργου. Μένουν άλλοι 6 μήνες βάσει του χρονοδιαγράμματος. Έγινε έλεγχος της πορείας των εργασιών, και των τμηματικών προθεσμιών;

Ακόμα και η καθυστέρηση έναρξης των εργασιών οδηγεί απαρέγκλιτα στην έκπτωση του αναδόχου.

Το ποσό των 500.000 ευρώ περίπου των απρόβλεπτων είναι για τροποποιήσεις και εκτελέσεις εργασιών που ενδεχομένως παρουσιασθούν – και πάντα υπό τον έλεγχο της Επιβλέπουσας Υπηρεσίας.

Απεναντίας η Δ/νση Τεχνικών Έργων της Π. Ε. Αργολίδας προφασιζόμενη ελλείψεις της μελέτης και ενδεχόμενο πρόβλημα λειτουργίας του έργου, υιοθέτησε τις απόψεις της αναδόχου κοινοπραξίας και τροποποιεί τη δημοπρατηθείσα σύμβαση με οικονομική υπέρβαση αυτής κατά 50% που ικανοποιεί τον ανάδοχο. Η προτεινόμενη υπέρβαση θα καλυφθεί καθαρά από εθνικούς πόρους, αν υπάρχουν.!

Η Προϊσταμένη Αρχή του Υπουργείου δεν δέχεται την πρόταση της Επιβλέπουσας Υπηρεσίας της Π. Ε. Αργολίδας γι’ αυτή την υπερβατική τροποποίηση της σύμβασης και έδωσε οδηγίες για τη συμπλήρωση της μελέτης όπου κρίνεται απαραίτητο.! Έχει όμως γίνει φανερό ότι το υπουργείο με τις υπηρεσίες του επιδιώκει να υλοποιηθεί νόμιμα το έργο και σε νέα σύσκεψη τεχνικού επιπέδου στο υπουργείο και με εκπροσώπους της Περιφέρειάς μας συμφωνήθηκε να εκπονηθεί μελέτη, η οποία θα καλύψει τις ελλείψεις της μελέτης δημοπράτησης και να αναμορφωθούν οι ποσότητες της υπάρχουσας σύμβασης, σε ισοζύγιο όμως με το οικονομικό αντικείμενο αυτής να κατασκευασθεί έργο σύμφωνο με τα τεύχη δημοπράτησης ώστε να είναι επιλέξιμο για συγχρηματοδότηση. !!

Το Υπουργείο δεν δέχεται την πρόταση της Π. Ε. Αργολίδας και δίνει νέες οδηγίες σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία.

Η Δ/ση Τεχνικών Μελετών και Κατασκευών του Υπουργείου, έδωσε εκ νέου οδηγίες προς την Επιβλέπουσα Υπηρεσία για τον τρόπο συμπλήρωσης των ελλείψεων της μελέτης δημοπράτησης. Επεσήμανε δε τις δυνατότητες που παρέχει η σύμβαση και τον τρόπο υπολογισμού της δικαιούμενης σχετικής αμοιβής του αναδόχου, δεδομένων των μη συμβατικών αλλά και μη σύμφωνων με τις υπάρχουσες διατάξεις, οικονομικών απαιτήσεων του αναδόχου, ύψους 1.200.000 ευρώ για την εκπόνηση των εν λόγω συμπληρώσεων της μελέτης όπως αναφέρεται σε απάντηση του Υπουργού Αγροτικής Ανάπτυξης κ. Τσαντάρη προς τον βουλευτή του νομού μας κ. Μανιάτη. Είναι δύσκολο να κατανοήσει κανείς πως ενεργούσε η επιβλέπουσα υπηρεσία της Π. Ε. Αργολίδας αυτά τα δύο χρόνια.

Αντί να ζητήσει την εφαρμογή των προβλεπομένων διατάξεων που απορρέουν από την ισχύουσα νομοθεσία και την υπογραφείσα εργολαβική σύμβαση και ο ανάδοχος να κατασκευάσει το έργο βάσει της μελέτης που δημοπρατήθηκε, ταυτίστηκε μαζί του και έγινε πρόθυμος υπερασπιστής των μη συμβατικών και μη νόμιμων απαιτήσεων του αναδόχου.

Όλα όμως έχουν την αξία τους. Με το επί πλέον ποσό του 1.200.000 ευρώ για την συμπλήρωση της μελέτης (όχι γα την εκτέλεση του έργου) – και με μια ακόμη οικονομική υπέρβαση της τάξης του 50% της αρχικής δημοπρατηθείσης σύμβασης θα διευθετηθούν όλα!!

Να αναλάβει η Δ/ση Τεχνικών Μελετών-Κατασκευών του υπουργείου Αγρ. Ανάπτυξης την επίβλεψη του έργου.

Η ανάδοχος λοιπόν κοινοπραξία έδωσε ένα μεγάλο ποσοστό έκπτωσης της τάξης του 55% για να πάρει ένα σπουδαίο έργο – απέκλεισε 17 άλλες εταιρείες που είχαν ενδιαφερθεί και έδωσαν προσφορές. Αμέσως μετά ισχυρίζεται προβλήματα με ελλείψεις των μελετών κλπ. Δεν προχωρεί το έργο και ζητάει πρόσθετες οικονομικές επιβαρύνσεις για την εκτέλεση και σωστή λειτουργία του έργου που έχει αναλάβει.

Αποδείχθηκε μεγάλο λάθος ο ορισμός από το Υπουργείο Αγροτ. Ανάπτυξης της Δ/νσης Τεχνικών Έργων της Π. Ε. Αργολίδας ως Επιβλέπουσα Υπηρεσία του έργου. Η λειτουργία αυτής της υπηρεσίας ελέγχεται, διότι ταυτίστηκε με τις προτάσεις και απαιτήσεις της αναδόχου κοινοπραξίας, η οποία επιδιώκει μεγάλα ποσά πέραν από τα ισχύοντα από τη νομοθεσία και από τη σύμβαση που υπέγραψε για την υλοποίηση του έργου.

Η Αργολίδα έχει ανάγκη να προχωρήσει το έργο και να ολοκληρωθεί. Αν υπάρχουν ελλείψεις μπορεί να γίνουν οι σχετικές τροποποιήσεις σύννομα όπως συμβαίνει σε όλα σχεδόν τα έργα. Εάν η ανάδοχος κοινοπραξία αδυνατεί ή δεν επιθυμεί να εκτελέσει το έργο θα πρέπει να εφαρμοσθούν οι σχετικές διατάξεις με όλες τις συνέπειες. Από μια υπηρεσία όμως, που γνωρίζει το αντικείμενο και είναι απαλλαγμένη από επιρροές διαφόρων προσώπων.

Με ψευδή στοιχεία που χρησιμοποιούν και με επιχειρήματα που δεν έχουν εξαχθεί από επιστημονικές αναλύσεις, αλλά στηρίζονται στο «κατά τη γνώμη μας» επιδιώκουν να καλύπτουν άλλους σκοπούς.

Να ορίσει η Δ/νση Τεχνικών Μελετών και Κατασκευών του Υπουργείου άλλη επιβλέπουσα Υπηρεσία και να προχωρήσει το έργο σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία και τις συμβατικές υποχρεώσεις (οικονομικές, χρονοδιαγράμματα κλπ).

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου