Δευτέρα 26 Ιανουαρίου 2015

Το «ευχαριστώ» της Μαρίλης Μέξη για την πρωτιά στους σταυρούς προτίμησης

 
Φίλες και φίλοι,
Σας ευχαριστώ όλους από καρδιάς για την εμπιστοσύνη που δείξατε  στο πρόσωπό μου και στο Ποτάμι, την τρίτη δημοκρατική δύναμη της χώρας.
Είναι ΝΙΚΗ των χιλιάδων πολιτών που ψήφισαν με τόλμη και λογική, χωρίς οργή και φόβο. Είναι ΝΙΚΗ της κοινωνίας που εμπιστεύτηκε νέους και άφθαρτους ανθρώπους στην πολιτική, χωρίς εξαρτήσεις με το παλαιό πολιτικό σύστημα.
Και εγώ είμαι ΕΔΩ για τις μικρές και μεγάλες αλλαγές που θα δυναμώσουν την Αργολίδα
και θα επουλώσουν τις ανοικτές πληγές πού έχει αφήσει πίσω η κρίση. Με διάθεση για σκληρή δουλειά και πράξεις.
Η τιμητική πρώτη θέση που μου δώσατε στο ψηφοδέλτιο, με γεμίζει όχι μόνο μεγάλη χαρά αλλά και μεγάλες ευθύνες. Δώσαμε μαζί  έναν ωραίο και έντιμο προεκλογικό αγώνα. Μέσα σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα αγκαλιάσατε την προσπάθειά μου για μια άλλη πολιτική, για μια άλλη νοοτροπία. Μια πολιτική όπου κυριαρχεί ο καθαρός λόγος, το αποτέλεσμα και οι πράξεις. Χωρίς ακρότητες και ανούσιες αντιπαραθέσεις.
Θα είμαι πάντα στην πρώτη γραμμή του αγώνα.
Έχουμε ανάγκη από λύσεις στα προβλήματα της καθημερινότητας και όχι διαπιστώσεις. Μέσα από μεγάλες κοινωνικές συμμαχίες και δημοκρατικές συναινέσεις.
Συνεχίζουμε ΜΑΖΙ.
Για το Ποτάμι, για την Αργολίδα!
Μαρίλη Μέξη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου