Οι σύγρονες οικονομίες βασίζονται στην ενθάρυνση της εσωτερικής κατανάλωσης..
(Για αυτό στην Ευρώπη ,τα εθνικά εισόδήματα απο υπηρεσίες υπερτερούν απο αυτα της παραγωγής).
Ενα Posrche CAYENNE και εμείς...
Τιμή Αγοράς 117000 Ε (4.8)
ΦΠΑ =3500 (ΕΦΑΠΑΞ)+1500 φόρος επιχείρησης πώλησης =5000
(Φπα επί της διαφοράς εργοστασιακης τιμής και πώλησης)
Κόστος Κίνησης :2100 λίτρα βενζίνης χ 0,95 Ε/λιτρ(φόροι)= 1995 Ε(15000 χιλιόμετρα)
Service-Κόστος Κίνησης :2500 ευρώ /ετος χ ΦΠΑ 23% =575 Ε+200 Ε(φόρος επιχειρησης )
Φόροι ~2674 ευρώ /έτος Ασφάλεια :~1000 ευρω /ετος(φορολογικό ώφελος 150 ευρω)
Σύνολο φόρων 6150 Ε+ /χρόνο
Σε βάθος πενταετίας το φορολογικό ώφελος ξεπερνά τις 40000 ευρώ,καθως συμβαίνουν ατυχήματα ,μπαίνουν πρόσθετα ,οι βλάβες αυξανονται κλπ .(Συνήθως οι χρήστες τετοιων οχήματων τα ανανεώνουν ) και ένας τετοιος καταναλωτικός κύκλος ξεκινά απο την αρχή.
Καθόλου άσχημα ,καθώς ενα αυτοκίνητο τέτοιας κατηγορίας καλύπτει το 1/2 της δαπάνης π.χ ενός μέσου υπάλληλου του δημοσίου (ισοδυναμο)
*Αυτα ισχύουν αν όλοι οι φόροι συλλεγονται..
Service-Κόστος Κίνησης :2500 ευρώ /ετος χ ΦΠΑ 23% =575 Ε+200 Ε(φόρος επιχειρησης )
Φόροι ~2674 ευρώ /έτος Ασφάλεια :~1000 ευρω /ετος(φορολογικό ώφελος 150 ευρω)
Σύνολο φόρων 6150 Ε+ /χρόνο
Σε βάθος πενταετίας το φορολογικό ώφελος ξεπερνά τις 40000 ευρώ,καθως συμβαίνουν ατυχήματα ,μπαίνουν πρόσθετα ,οι βλάβες αυξανονται κλπ .(Συνήθως οι χρήστες τετοιων οχήματων τα ανανεώνουν ) και ένας τετοιος καταναλωτικός κύκλος ξεκινά απο την αρχή.
Καθόλου άσχημα ,καθώς ενα αυτοκίνητο τέτοιας κατηγορίας καλύπτει το 1/2 της δαπάνης π.χ ενός μέσου υπάλληλου του δημοσίου (ισοδυναμο)
*Αυτα ισχύουν αν όλοι οι φόροι συλλεγονται..
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου