Τρίτη 26 Ιανουαρίου 2016

Η Φάτσα στους Ιχνηλάτες 26/1/2016

















+Είπα στον "Ι" να μου βρεί άλλη φωτογραφία.
Μου απάντησε ότι είμαι μεγάλο  και έξυπνο  κορίτσι και ότι έχει άλλες σκοτούρες.
Έτσι διάλεξα αυτό.
Βήματα στη άμμο ,ίχνη  που σβήνουν .
-H αγωνία των καναλιών να ζουμάρουν σε καμιά όμορφη αγρότισσα .Ο σεξισμός κυριαρχεί ,εδώ βρε  κάφροι ,οι Ελληνίδες οδηγούν Apache (το είδα στον "Ι"),τρακτέρ δεν θα μπορούσαν ;Ενα παράδειγμα πως πλάθουν το μυαλό μας τα ΜΜΕ .Για αυτό βρείτε δικές σας πηγές πληροφορίας και προβληματισμού .Αρχίστε να διαβάζεται βιβλία ,ποίηση ,και αφήστε σαν δεύτερη επιλογή  το διαδίκτυο καθώς πρέπει να είσαστε πολύ ψαγμένες-οι για να μη πνιγείτε στη απεραντοσύνη του .

+- Σύμφωνο συμβίωσης δικαιώματα ομοφύλων .Ανεξάρτητα πώς το αξιολογεί ο κάθε άνθρωπος ,εγώ θα πω μόνο ότι αναδεικνύεται (φανερώνεται μάλλον .. ψάχνω τη λέξη)  κάτι και που ήταν  ,είναι και θα είναι   υπαρκτό .Εγώ είμαι της άποψης ότι όλα πρέπει να είναι στο φώς στα μάτια της κοινωνίας).
Νομίζω ότι μετά από ένα εύλογο χρόνο ,κανείς δεν θα ασχολείται ουσιαστικά  με τις σεξουαλικές επιλογές του καθενός.Σκεφτείτε μόνο  ότι η μοιχεία πριν από  35 χρόνια ήταν ποινικό αδίκημα και
πήγαινες αυτόφωρο.Ο νόμος με δύο λόγια δεν δημιουργεί φαινόμενα απλά έρχεται να διευθετήσει θέματα (Για αυτο αλλάζουν οι νόμοι).Και αυτό που επίσης  δεν κάνει ο νόμος είναι να επιβάλει στη κοινωνία υποχρεωτική αποδοχή ,μόνο προστασία μπορεί.Σκεφτείτε το..

+ Οι σχολικές ταινίες μικρού μήκους.Δείτε μία που μου άρεσε από τη κινηματογραφική ομάδα του 2ου Γυμνασίου Άνω Λιοσίων





+ Καί το τραγούδι μας.









Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου