Δευτέρα 5 Σεπτεμβρίου 2016

Γιάννης Τζαρήμας: Μια απάντηση στον κ. Κωστούρο

 


Το τελευταίο κάστρο του απελπισμένου είναι η λασπολογία. 
Έτσι ο κ. Κωστούρος προτίμησε να ρίξει λάσπη εκ του ασφαλούς και να παίξει με τη νοημοσύνη των συμπολιτών μας, παρά να αντιμετωπίσει την αλήθεια κατάματα. 
Πράγμα που κάνουν οι δειλοί. Και επειδή σε θέματα ηθικής δεν σηκώνω μύγα στο σπαθί μου, αν έχει θάρρος και θέλει διαφάνεια ο κ. Κωστούρος να βγει ανοιχτά στον κόσμο και να αναφέρει ποιες είναι οι συκοφαντίες, οι φήμες και οι διαρροές που οδήγησαν στη διαγραφη μου. 
Ποια είναι τα θέματα που δεν τέθηκαν σε συλλογικό επίπεδο και δεν τα αντέχει το φως της ημέρας. Αλλά τι περιμένει κανείς από έναν άνθρωπο που ξεχνάει σε ποιους οφείλει τη θέση που βρίσκεται τώρα. “Ουδείς ασφαλέστερος εχθρός εκ του ευεργετηθέντος αχαρίστου”

Ευτυχώς οι πολίτες του τόπου μας δεν ξεχνάνε. Τους ευχαριστώ μέσα από την ψυχή μου που με εξέλεξαν δεύτερο δημοτικό σύμβουλο στο. Δήμο Ναυπλιέων. Και ζητώ συγγνώμη από τους 1.605 ψηφοφόρους μου για το τραγικό λάθος μου να εμπιστευτώ πολιτικά και ηθικά τον Δημήτρη Κωστούρο. Και επειδή ανέφερα ένα ρητό των αρχαίων ημών προγόνων, να θυμίσω στον ξεχασιάρη κ. Κωστούρο και ένα πιο σύγχρονο ρητό που λέει ο σοφός λαός μας. “Ο ψεύτης και ο κλέφτης τον πρώτο χρόνο χαίρονται”.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου