Τρίτη 14 Φεβρουαρίου 2017

Δήλωση ανεξαρτητοποίησης του Νίκου Χρόνη από την Δημοτική Παράταξη «Νέα Ελπίδα» του Δήμου Ναυπλίου

Δελτίο Τύπου                           
Νίκος Χρόνης –Δημοτικός Σύμβουλος Ναυπλίου .
Ναύπλιο 13/2/2017

Δήλωση ανεξαρτητοποίησης από την Δημοτική Παράταξη «Νέα Ελπίδα»
.
Με την επιστολή μου αυτή και σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 66 του Νόμου 3852/2010 πολιτικοί λόγοι με αναγκάζουν να δηλώσω – καταθέσω την ανεξαρτητοποίησή μου από τη Δημοτική παράταξη «Νέα Ελπίδα».
Η ενασχόληση μου με τα κοινά ήταν αποτέλεσμα του ενδιαφέροντος μου για προσφορά στην πόλη του Ναυπλίου και γενικότερα όλου του Δήμου Ναυπλίου όπως αυτός υφίσταται και  μετά την εφαρμογή του Καλλικράτη.
Από όποια θέση και αν κατείχα , καθημερινά έδινα την μάχη για την πόλη και τους πολίτες , χωρίς συμβιβασμούς , εξαρτήσεις και μικροπολιτικές σκοπιμότητες.
Οι θέσεις και οι απόψεις μου στο Δημοτικό Συμβούλιο, μερικές φορές ήταν ενοχλητικές,  πάντα αποτελούσαν κατάθεση ψυχής και ανιδιοτελούς ενδιαφέροντος για το Δήμο και τους πολίτες.
Στις εκλογές του 2014 το αποτέλεσμα με κατέταξε στους Δημοτικούς Συμβούλους της Αντιπολίτευσης.
Αυτή ήταν η βούληση των δημοτών και αυτή σεβάστηκα και υπηρέτησα μέχρι σήμερα μέσα από την Δημοτική Παράταξη «Νέα Ελπίδα» και θα συνεχίσω να υπηρετώ και ως ανεξάρτητος Δημοτικός Σύμβουλος.
Λόγοι πολιτικοί και αντίληψης του καθήκοντος ως Δημοτικού Συμβούλου της αντιπολίτευσης μου επιβάλλουν την ανεξαρτητοποίηση μου από την Δημοτική Παράταξη «Νέα Ελπίδα».
Θα συνεχίσω να ασκώ τα καθήκοντα μου στο Δημοτικό Συμβούλιο με γνώμονα το συμφέρον του Δήμου και των πολιτών .
Για άλλη μια φορά ευχαριστώ τις Δημότισσες και τους Δημότες του Δήμου Ναυπλίου για την εμπιστοσύνη που μου έχουν δείξει όλα αυτά τα χρόνια . 

                                                                                       Με τιμή 
                                                                           Νίκος   Χρόνης 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου