.

Σάββατο, 1 Ιουλίου 2017

Αργύρης Προσίλης | Δημιουργός του πρώτου βίντεο game στρατηγικής που έγινε best seller σε Ελλάδα και Κύπρο!




  
Πηγή :http://www.larisaevents.gr
Με μεγάλη μας χαρά φιλοξενούμε στο περιοδικό μας τον Αργύρη Προσίλη, έναν από τους δημιουργούς του γνωστού βίντεο παιχνιδιού στρατηγικής «Η ώρα της απελευθέρωσης 1453-1821» που έγινε best seller σε Ελλάδα και Κύπρο!



Πες μας δυο λόγια για σένα και τις σπουδές σου
Χαρά μου να κάνουμε αυτή την συζήτηση μαζί . Ονομάζομαι Αργύρης Προσίλης έχω σπουδάσει στο ΤΕΙ Πελοποννήσου, ξεκίνησα να ασχολούμαι με τον προγραμματισμό σε ηλικία 15 ετών, στην ηλικία των 18 ξεκίνησα με μια 4μελη αμάδα την ανάπτυξη του παιχνιδιού 1453-1821 Η ώρα της Απελευθέρωσης  όπου διήρκησε περίπου 13 μήνες και κυκλοφόρησε στην αγορά Ελλάδας και Κύπρου το παιχνίδι πήγε πολύ καλά γίνοντας γρήγορα best seller και έτσι ξεκίνησε ουσιαστικά  η καριέρα μου. 

Το 2012 σταμάτησα να ασχολούμαι με την ανάπτυξη video games και στράφηκα προς τα social media. Μαζί με έναν συνεργάτη μου δημιουργήσαμε ένα site το apisteuto.com όπου εκείνη την περίοδο ήταν αρκετά γνωστό με 750.000 επισκέπτες τον μήνα. Το 2015 ξεκίνησα την στρατιωτική μου θητεία τελείωσα τον Ιούνιο του 2016 και μέχρι σήμερα εργάζομαι στην Apprecot  . Είναι μια νέα εταιρία εξελίχθηκε εδώ και λίγους μήνες ,ξεκίνησα να δουλεύω στην μητρική εταιρία, η έδρα της βρίσκεται στην Γερμανία. Στην
Apprecot έχω τον ρόλο του Project Manager  και Team Leader στο τεχνικό Τμήμα έχει δυο γραφεία Αθήνα και Θεσσαλονίκη.
Θα ήθελες να μας πεις πως εμπνεύστηκες εσύ και οι συντελεστές σου το video game  που κυκλοφόρησε σε τόσο νεαρή ηλικία;
Είχαμε τις γνώσεις  όπου στα 18 μου είχα μια αρκετά καλή εμπειρία πάνω στο αντικείμενο, έτσι επιλέξαμε μια θεματολογία που διαδραμάτιζε την Ελληνική Επανάσταση του 1821 ήταν στοχευόμενο όπου ήδη από το εξωτερικό το είχανε ανακαλύψει με μια μεγάλη γκάμα για την Ελληνική ιστορία. Μας άρεσε η ιδέα να ακουστεί στο εξωτερικό μια τέτοια δουλειά και έτσι ξεκινήσαμε. Μετά από 13 μήνες ανάπτυξης και δοκιμών το προχωρήσαμε.
Από ότι είδα ήταν το πρώτο Ελληνικό video game και best seller σε Ελλάδα και Κύπρο..
Το παιχνίδι ήταν και παραμένει από όσο γνωρίζω το πρώτο Ελληνικό παιχνίδι όπου κατασκευάστηκε από Έλληνες φοιτητές και είχε αρκετά μεγάλη εμπορική επιτυχία.

Σας έκανε να θέλετε να εξελίξετε και άλλο το video game ή και ακόμη την εφεύρεση κάποιου καινούριου;
Στα μέσα του 2008 παρατηρήσαμε ότι υπάρχει μια στροφή προς το ίντερνετ και τα social και browser games,επίσης η αγορά της Ελλάδος είναι και παραμένει μια δυστυχώς μικρή αγορά οπότε για να απευθυνθούμε με ένα windows παιχνίδι στην αγορά χρειαζόμασταν ένα πολύ μεγάλο μπάτζετ και ομάδα την οποία δεν την διαθέταμε.  Συνεπώς στην πορεία κάναμε μια στροφή προς τα social και browser games.
Τι απήχηση είχε το παιχνίδι, ποιο ήταν το target group που το στήριζαν;
Από νεαρά παιδιά μέχρι και 40+ , θέλω να αναφέρω ότι μου έχει κάνει πολύ θετική εντύπωση αυτό το παιχνίδι, διότι πολλά άτομα είχαν πολλά όνειρα και φιλοδοξίες και βλέπω ότι και στην πορεία τους έχουν εξελιχθεί επαγγελματικά και εύχομαι στην πορεία να συνεργαστούμε.

Αποτέλεσες και αποτελείς πρότυπο για τους νέους της Τεχνολογίας..
Κάναμε κάτι ξεχωριστό το οποίο άγγιξε αρκετά θετικά, κατά βάση την νεότερη ηλικία.
Τι θα συμβούλευες σε κάποιους νέους που θα ήθελαν να υλοποιήσουν κάποια ιδέα σαν την δική σου;
Αυτό που θα συμβούλευα να εκμεταλλευτούν πάρα πολύ καλά τον ελεύθερο χρόνο τους ως νέοι άνθρωποι . Ως φοιτητές είναι μια πολύ καλή περίοδος να δοκιμάσουν και να επιχειρήσουν τις ιδέες τους.  Το πιο βασικό είναι ότι πάντα μπορούν να προκύψουν εμπόδια αλλά να μην το βάζουν κάτω στην πρώτη δυσκολία.  Υπάρχει ο ενθουσιασμός στον νέο  όπου θέλει να δημιουργήσει  κάτι  μόνος αλλά πολύ εύκολα τα παρατάει. Υπομονή και επιμονή.
Τι σκέφτεσαι για το μέλλον; Ποια τα σχέδια σου;
Είμαι σε μια πολύ καλή και νέα εταιρία, έχουμε δημιουργήσει ένα πολύ ισχυρό τεχνικό τμήμα με developers και δυο γραφεία Αθήνα-Θεσσαλονίκη. Στόχος μας είναι να προσελκύσουμε την «αφρόκρεμα» των developers στην Ελλάδα δημιουργώντας μια εταιρία η οποία θα πρωταγωνιστήσει τα επόμενα χρόνια.

Θεωρείς ότι  είναι δύσκολο στις μέρες μας λόγο τις κρίσης για νέους ανθρώπους στην αγορά εργασίας και στον κλάδο της τεχνολογίας;
Σαφώς είναι δύσκολα τα πράγματα, δεν μπορώ να παρουσιάσω μια μαγική εικόνα σε σχέση με παλιότερα είναι αρκετά πιο δύσκολα. Τα πράγματα από τότε που ξεκίνησα είναι σαφώς πιο δύσκολα για νέους και μεγαλύτερους ανθρώπους, ζούμε σε μια περίοδο οικονομικής ύφεσης. Η αγορά της Πληροφορικής , έχει πολύ μεγάλη ζήτηση και εμείς αλλά και μεγάλες  εταιρίες αναζητούμε Προγραμματιστές και δεν βρίσκουμε και τόσο εύκολα. Οι αποδοχές για τα δεδομένα τις εποχής είναι αρκετά καλές. Οπότε αφενός δεν είναι δύσκολα αφετέρου ο τομέας έχει υψηλή ζήτηση.   Με βάση έρευνας, στην Ευρώπη μέχρι το 2022 θα υπάρχουν 900.000 κενές θέσεις εργασίας  για Προγραμματιστές.
Αυτό δίνει στους νέους το κίνητρο να θέλουν να ασχοληθούν με την Τεχνολογία και την Πληροφορική..
Σαφώς. Ο προγραμματισμός είναι ένα επάγγελμα με αρκετή αφοσίωση και ενασχόληση καθημερινή αλλά όταν κάτι σου αρέσει το εξελίσσεις.
 
Τι πιστεύεις ότι λείπει σήμερα στην « Τεχνολογική Γενιά»; Θεωρείς ότι λείπει η γνώση και τα όνειρα;
Για να πετύχεις και να δοκιμάσεις κάτι το ιδανικό είναι να δημιουργήσεις μια αμάδα όπου θα αξιοποιεί τα θετικά γνωρίσματα του καθενός με σκοπό να δημιουργήσει ένα καλό σύνολο ομάδας, με κοινό στόχο. Υπάρχει όρεξη και ταλέντο , η νέα γενιά πρέπει να το κυνηγάει όσο γίνεται περισσότερο .
 Τι συμβουλή θα ήθελες να δώσεις στο κοινό του larisaevents.gr και στη νέα γενιά;
Να πάρουν όσο γίνεται περισσότερες γνώσεις να επιχειρούν! Για παράδειγμα,  όταν κάναμε το παιχνίδι πολλοί θεώρησαν ότι δεν θα πετύχουμε ή ότι είναι χάσιμο χρόνου. Δεν λάβαμε υπόψη την αρνητική κριτική , το πιστέψαμε το δοκιμάσαμε και το κερδίσαμε!
Κάποια λόγια για τους νέους που ξεκινούν την επαγγελματική τους ζωή;
Στην πρακτική τους άσκηση να πάνε κάπου που πραγματικά θα τους δώσει γνώση και εμπειρία, να αναζητήσουν αξιόλογες επιχειρήσεις, να μην δίνουν για αρχή τόσο βάση στον μισθό, να μην ισοπεδώνουν την αξία τους ως άτομα. Το ζήτημα είναι ότι σε μια εταιρία αν γίνεις απαραίτητος και αποδείξεις το αξίζεις θα έρθουν και πολύ καλές μισθολογικές απολαβές. Γνώση εμπειρία και να δείξουν ο,τι είναι απαραίτητοι σε μια εταιρία.
Ευχαριστούμε θερμά τον Αργύρη Προσίλη για την υπεροχή αυτή συνέντευξη που παραχώρησε αποκλειστικά στο larisaevents.gr!
Συνέντευξη: Φωτεινή Δάσσιου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου