Νεκρός ανασύρθηκε από τη θαλάσσια περιοχή Κοιλάδα Αργολίδας ένας 25χρονος, ο οποίος έκανε υποβρύχιο ψάρεμα μαζί με ακόμη ένα άτομο.
Ο 25χρονος ανασύρθηκε από ιδιώτη δύτη και αναμένεται να παραλειφθεί από ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ.
http://www.zougla.gr/greece/article/argolida-nekros-anasir8ike-25xronos-pou-ekane-ipovrixio-psarema
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου