Σάββατο 14 Απριλίου 2018

Παραιτήθηκε η Οικονόμου Λιάνα από το Δ.Σ. του Αγροτικού Συνεταιρισμού Ερμιόνης

Tης Οικονόμου Ελένης  (Λιάνα)  από Πρόεδρος  (και μέλος) του Διοικητικού Συμβουλίου του Αγροτικού Συνεταιρισμού Ερμιόνης  “ Άγιοι Ανάργυροι ”

Κύριοι του Δ.Σ.,
με την παρούσα επιστολή μου επιθυμώ να ενημερώσω εσάς και όλα τα μέλη του Αγροτικού Συνεταιρισμού Ερμιόνης “AΓΙΟΙ ΑΝΑΡΓΥΡΟΙ”   για την παραίτηση μου από τη θέση της Προέδρου του Δ.Σ. καθώς και από την θέση μέλους του Διοικητικού Συμβουλίου για σοβαρούς προσωπικούς λόγους.

Κατά τη διάρκεια της θητείας μου ως Πρόεδρος, διετέλεσα τα καθήκοντα μου με κάθε νομιμότητα και διαφάνεια και ευχαριστώ τα μέλη του Δ.Σ. για την εμπιστοσύνη που μου έδειξαν. 

Παραμένω μέλος του Αγροτικού Συνεταιρισμού Ερμιόνης.

Με εκτίμηση
Οικονόμου Ελένη ( Λιάνα)
Πρόεδρος του Δ.Σ. Αγροτικού Συνεταιρισμού Ερμιόνης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου