Παρασκευή 18 Οκτωβρίου 2019

Η ζωγράφος Άννα Φαμέλη Παπαποστόλου με καταγωγή απο την Ερμιόνη.


Η εικόνα ίσως περιέχει: 1 άτομο, γυαλιά ηλίου και κοντινό πλάνο












Γεννήθηκα στον Πειραιά και περίπου για δυο τρία χρόνια έζησα στην γενέτειρα της μητέρας μου στην Ερμιόνη Αργολίδας ....( η μητέρα μου λεγόταν Ελένη Φοιβα του Παναγιώτη και της Ματίνας)
Μεγαλωσα στον Κορυδαλλο οπου ειχε γεννηθεί ο πατερας μου ( κυκλαδιτικης καταγωγης απο Μυκονο- Τηνο λεγόταν Μαρκος Φαμελης) Το ονειρο μου να σπουδάσω στην Α.Σ.Κ.Τ.και να γίνω ζωγράφος δεν βρισκει συμφωνους τους γονεις.....ετσι σπουδαζω αρχιτεκτονικο σχεδιο στην σχολη Δοξιαδη.....κι αργοτερα Αισθητικη Κοσμητολογια στα ΤΕΙ ΑΘΗΝΑΣ Εργάστικα στα ΤΕΙ Αθηνας ως εκπαιδευτικός στο Τμημα Αισθητικης αλλα κυριως ήμουν αφοσιωμένη στην οικογένεια μου μεγαλώνοντας τα δυο παιδια μου ..... Η ζωγραφικη ηταν...ειναι...και θα ειναι η μεγαλη μου αγαπη....
Ελπίζω επισης συντομα να καταφερω να εκδωσω την πρωτη ποιητικη μου συλλογη .. Λατρεύω την Ερμιονη....γιατί τα τοπία της ηταν αυτά που διαμόρφωσαν την εικαστική μου συνείδηση απο τα πρώτα χρόνια της ζωης μου....


Συμμετέχει στην ομαδική έκθεση 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου