Κυριακή 20 Οκτωβρίου 2019

Γ. Γεωργόπουλος: «Στην Ερμιονίδα η ποιότητα ζωής είναι εξαιρετική»





















Συνέντευξη στον Κώστα Πρώιμο
Ενημέρωση της Πελοποννήσου
Ενσαρκώνει όλα εκείνα τα χαρακτηριστικά που διέπουν έναν μοντέρνο άνθρωπο, ωστόσο κόντρα στους δύσκολους καιρούς επέλεξε να παραμείνει στα πάτρια εδάφη και να μην ακολουθήσει ένα ενδεχομένως πιο βολικό αστικό μοντέλο ζωής, παρά να δώσει τη δική του καθημερινή μάχη βοηθώντας πρωτίστως μέσα από τη ενασχόληση με τη δικηγορία τους συντοπίτες του.
Ο ανωτέρω πρόλογος γίνεται για τον γνωστό δικηγόρο κ. Γιώργο Γεωργόπουλο, ο οποίος ευγενώς παραχώρησε στην ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ την ακόλουθη και με αρκετά μηνύματα συνέντευξη…
Κώστας Πρώιμος: Πως αποφασίσατε να ασχοληθείτε με την δικηγορία;
Γιώργος Γεωργόπουλος
: «Αρκεί να σας πω ότι η δικηγορία υπήρξε μέρος του χαρακτήρα μου και της ιδιοσυγκρασίας μου, γιατί από μικρό παιδάκι όταν τα περισσότερα έλεγαν ότι θα γίνουν πιλότοι ή ποδοσφαιριστές εγώ διατυμπάνιζα αδιαπραγμάτευτα ότι θα γίνω δικηγόρος… Είμαι ερωτευμένος με τη δουλειά μου και ασχολούμαι κυρίως με το Ποινικό Δίκαιο. Απαιτητική και δύσκολη χαρακτηρίζεται η ενασχόληση μου με αυτόν το τομέα, χρειάζεται ορθή κρίση και σωστή διαχείριση γιατί έχει να κάνει με ανθρώπους και ανθρώπινες συμπεριφορές…»
Κώστας Πρώιμος: Αναλαμβάνετε πολύκροτες ποινικές υποθέσεις… Είχε διαφανεί στον επαγγελματικό σας ορίζοντα περίπτωση την οποία δεν θελήσατε να υπερασπιστείτε;
Γιώργος Γεωργόπουλος
: «Μέχρι σήμερα έχει τύχει να χειριστώ ένα ευρύ φάσμα του Ποινικού Δικαίου, θα μπορούσα να σας παραθέσω ότι τις μόνες υποθέσεις που θα απέκλεια θα ήταν αυτές που είχαν να κάνουν με περιπτώσεις βιασμού και παιδεραστίας. Αυτά τα δύο υπό αντικείμενα του Ποινικού Δικαίου τα έχω αποκλείσει αν και μου έχουν γίνει πολλές προτάσεις από μεγάλες υποθέσεις που είδαν τα φώτα της δημοσιότητας και απασχόλησαν κατά καιρούς το Πανελλήνιο…
Η μόνη κατ’ εξαίρεσιν περίπτωση που ανέλαβα ήταν μια υπόθεση κατηγορίας βιασμού μεταξύ συγγενικών προσώπων, διότι πίστευα ακράδαντα στην αθωότητα του πελάτη μου, όπως και αυτή τελικά αποδείχτηκε στο ακροατήριο.
Κώστας Πρώιμος: Είστε νέος άνθρωπος, ωστόσο δεν επιλέξατε έναν αστικό τρόπο ζωής. Παραμείνατε στην Ερμιονίδα οικογενειακώς…
Γιώργος Γεωργόπουλος:
 «Αγαπώ την Ερμιονίδα από μικρό παιδί, επιθυμία μου ανέκαθεν ήταν να δραστηριοποιηθώ στον τόπο μου και να βοηθήσω τους συντοπίτες μου. Θεωρώ ότι η περιοχή μας παρέχει μια εξαιρετική ποιότητα ζωής, τόσο για ανθρώπους της ηλικίας μου, όσο και πολύ νεώτερους.»
Κώστας Πρώιμος: Όμως, παρατηρούνται κάποιες βασικές ελλείψεις, όπως η άρτια οργανωμένη νοσοκομειακή περίθαλψη και άλλες, που έχουν χιλιοειπωθεί… Εκτιμάτε πως ο δήμος μπορεί να αλλάξει πρόσωπο στο εγγύς μέλλον;
Γιώργος Γεωργόπουλος
: «Πράγματι η Ερμιονίδα παρουσιάζει διαχρονικά ελλείψεις σε νευραλγικής φύσεως δομές, όπως η νοσοκομειακή περίθαλψη που αναφέρατε, πιστεύω ότι η νέα Δημοτική Αρχή θα συμβάλλει τα δέοντα και σε αυτό το κομμάτι, καθώς και ότι θα μεριμνήσει για τις κοινωνικές ανάγκες της «ξεχασμένης» τρίτης ηλικίας»…

Κώστας Πρώιμος: Συμμετέχετε σχεδόν σε όλες τις αθλητικές δράσεις της περιοχής και όχι μόνο… Είστε λάτρης του αθλητισμού, ή σας συμπαρασύρει η μόδα;
Γιώργος Γεωργόπουλος
: «Από μικρός ο αθλητισμός αποτελούσε σημαντικό στοιχείο της ζωής μου, ασχολούμουν με το ποδόσφαιρο ερασιτεχνικά για πολλά χρόνια, στην πορεία προέκυψαν οι αγώνες δρόμου αντοχής και ήμι – αντοχής, δηλαδή Μαραθώνιοι και υπέρ – Μαραθώνιοι οι οποίοι διεξάγονταν σε Πανελλήνιο επίπεδο στους οποίους συμμετείχα.
Προσφάτως άρχισα και την ποδηλασία. Γενικά μου αρέσει να λαμβάνω μέρος σε αθλητικές δραστηριότητες διότι έχουν ευεργετικά οφέλη καθώς με αποφορτίζουν από «τα» της καθημερινότητάς μου».
Κώστας Πρώιμος: Η ευρύτερη περιοχή της Ερμιονίδας, λόγω της ιδιαίτερης μορφολογίας του εδάφους της, ασφαλώς και της θάλασσας που την «αγκαλιάζει» σχεδόν ολόγυρα, ενδείκνυται για ποικίλες αθλητικές διοργανώσεις…
Γιώργος Γεωργόπουλος:
 «Η Ερμιονίδα διαθέτει ιδανικά τερέν για αγώνες δρόμου ή ποδηλατικούς, φυσικά και για μια σειρά αθλημάτων και αγωνισμάτων που διεξάγονται στο υδάτινο στοιχείο.
Όντως η Ερμιονίδα έχει τις φυσικές προδιαγραφές για να φιλοξενήσει πολλές οργανωμένες αθλητικές δράσεις οι οποίες αθροιστικά θα μπορούσαν να συμβάλλουν στην αύξηση του τουρισμού…»

Κώστας Πρώιμος: Αν και δεν είστε καθ ‘υλιν αρμόδιος να απαντήσετε στο ακόλουθο ερώτημα, θα το θέσω ωμά: Διαβλέπετε την απαιτούμενη «πολιτική μαγκιά», ώστε να μη μείνουν στις καλένδες οι όποιες ιδέες προς αυτήν την κατεύθυνση;
Γιώργος Γεωργόπουλος
: «Καταρχήν θα πρέπει να Αποτιμηθεί ως θετικό το γεγονός, ότι σε καίρια πόστα της νέας Δημοτικής Αρχής έχουν τοποθετηθεί νέοι άνθρωποι, με οράματα και όρεξη για δουλειά, ο οποίοι έχουν ασχοληθεί με τον αθλητισμό.
Ακόμη και με διαφορετικές ιδεολογικές καταβολές, όμως έχουν κοινό στόχο την περαιτέρω ανάπτυξη της περιοχής, προσπαθώντας να μεταλαμπαδεύσουν τα βιώματα τους, την αγάπη τους για τον αθλητισμό, προς τους δημότες. Εκτιμώ πως στο εγγύς μέλλον η Ερμιονίδα θα διοργανώσει αρκετές αθλητικές εκδηλώσεις που θα τραβήξουν περισσότερο κόσμο…»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου