.

Τετάρτη, 14 Ιανουαρίου 2015

Eκλογές,ψηφίζοντας προιόντα και επιχειρήσεις ;


Κόμμα Κυβέρνησης ,σημαίνει με τα ελληνικά δεδομένα , αποκατάσταση χιλιαδων στελεχών και φίλων (οχι απαραίτητα με παράνομους όρους),και ξεβόλεμα αντιστοιχα χιλιάδων άλλων
 που είχαν την πρόσβαση σε πόρους  και αποφάσεις του κράτους.
Σημαίνει  δλδ αλλαγή σε αυτούς που εχουν προνομιακές προσβάσεις στο δημόσιο χρήμα.
50-80000 θεωρούνται οι συμπολίτες μας που θα αλλάξει η ζωή τους την επομενη μέρα των εκλογών θετικά και άλλων τόσο αρνητικά.
Αλλα και οι χαμένοι και οι μικρόι ,έχουν κατι να προσφέρουν στα στελεχη τους.(ας ειναι καλα  οι κρατικές επιχορηγήσεις και άλλες άδηλες πηγές) 


 Στις διαφημίσεις τώρα..

-Η διαφήμιση χρειάζεται και επηρεάζει καθώς  μεγάλο μέρος των πολιτών δεν πολυασχολείται με την πολιτική. Το 15-20 % αποφασιζει τις τελευταιες μέρες .Σε δυσμενέστερη θεση οι μικροί του  εκλογικού παιχνιδιού εκτός αν φθείρουν καποιο "μεγάλο"παικτη του παιχνιδιού.

-Η Ελπίδα,ο φόβος και κατα περίπτωση ο τρόμος οι επιλογές των διαφημιστών.
Η διαφήμιση δημιουργεί ή οδεύει ένα υπάρχον συναίσθημα ώστε να κερδίσει τη ζητούμενη πολιτική αποφάση 

- πχ .Αν είσαι νέος όχι απαραίτητα στη ηλικία αλλα  και στη ψυχή,γυρεύεις ανατροπές και "φασαρίες"
εξ άλλου αν αισθάνεσαι έτσι ,και το μαγαζι να φουντάρει (μεταξύ μας φουνταρισμένο για τα καλα ,και τα κλειδιά τα εχει "αλλος")  δεν σε νοιάζει .
Αν είσαι "πάντα μετρημένος" ,και δε μπορείς να φύγεις έξω,ή εισαι συνταξιούχος ,η βαδίζεις πρός τα  κοιτάς  προς τα εκεί κοιτάς όπου που δεν υπαρχει κανενα ρίσκο.επιλεγοντας ουσιαστικά μια "αξιοπρεπή φτώχεια).
-Το πόσο μπορείς να τρομάξεις 1,3 εκ  ανέργους  και αλλα αλλα 2 εκ που "φυτοζωούν είναι αλλη συζήτηση .

-Τα σποτ των ΑΝΕΛ  πάντως είναι μπροστά ,όπως και το  χθεσινό του ΚΚΕ που προσπαθεί να "μονώσει" τους ψηφοφόρους του απο το έντονο  φλερτάρισμα του ΣΥΡΙΖΑ.

Η σειρά των σποτ ειναι τυχαία....







..



.
....

 
..

>
..

.

...
.....
.
.
.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου