Ανησυχία έχει προκαλέσει το ότι το πειραματόζωο δείχνει να αντιδρά στην θεραπεία-σοκ που υπεβλήθει.
Αυτό δεν είχε υπολογιστεί...
Και πέφτουν πάνω οι κάθε λογής πειραματιστές για να καταστείλουν τον ασθενή μην τυχόν και σηκώσει το κεφάλι και δει ότι έξω από την μνημονιακή καραντίνα υπάρχει ζωή που του τη στερούν.
Και να τα τελεσίγραφα και οι εκβιασμοί.
Και δεν είναι τα λεφτά “τους” που θέλουν να πάρουν πίσω...
Το χαμόγελο, η ελπίδα και η αξιοπρέπεια που νιώθουν οι άνθρωποι τους ανησύχησαν.
Το ότι αμφισβητείται η μετατροπή της χώρας σε αποικία χρέους.
Και ότι φυσάει ένας αέρας αλλαγής που μπορεί να μεταδοθεί και να οδηγήσει σε
κατάρρευση το σαθρό τους οικοδόμημα.
Όμως δεν κατάλαβαν, βουτηγμένοι στην αλαζονεία και στην ψευδαίσθηση παντοδυναμίας τους, πως ο φόβος πια δε μπορεί να νικήσει τη δίψα για ελπίδα και αξιοπρέπεια.
Πως μέσα από την καταστροφή που δημιούργησαν δεν μας άφησαν άλλο περιθώριο παρά να παλέψουμε με κάθε τρόπο για να σταματήσει η ταπείνωση.
Έως ότου πάρουμε την χώρα μας πίσω.
Έως ότου διασφαλίσουμε ότι αξίζει κανείς να ζει σε αυτή την πατρίδα.
Έως ότου κατοχυρώσουμε την ελπίδα και την περηφάνεια!
Κι αυτός ο αγώνας είναι τόσο μεγάλος και αναγκαίος που δεν εκβιάζεται, δεν ανατίθεται και δεν κουτσουρεύεται. Είναι αγώνας του λαού μας από την αρχή ως το τέλος.
Καλή αντάμωση την Τετάρτη και την Κυριακή.
Η φωνή της Ελλάδας στους δρόμους και στις πλατείες ξανά.
Έως ότου νικήσουμε!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου