Πέμπτη 19 Νοεμβρίου 2015

Αεροδρόμιο με όρους στην Ερμιονίδα & που μπορεί να γίνει ελευθερα στην Αργολίδα .

 
 
 
 Στην Αργολίδα χιλιομετρικά (100 χιλ+)  στο Τρίγωνο Σκαφιδάκι-Αργολικό-Κεφαλάρι(αν έχει αεροναυτική καταλληλότητα) 
 Στο Πόρτο Χέλι ~80-85 χιλιομετρα ,μόνο εσωτερικών αερογραμμών με τούς όρους του παρακάτω άρθρου .
Δεδομενου του αεροδρομίου της Καλαμάτας που εξυπηρετεί (Αρκαδία ,Λακωνια) ,το αργολικό αεροδρόμιο 
ειναι η πιο λογική επιλογή.
 
"Ι" 
  
 
To Κρίσιμο άρθρο 
 
 i)προ της εικοστής επετείου από της Ημερομηνίας Εναρξης 
 
  (ii)μετά ταύτα, μέχρι και εφόσον περισσότεροι από 30 εκατομμύρια 
επιβάτες  αεροσκαφών  (συμπεριλαμβανομένων  αφίξεων,  αναχωρήσεων  και 
τράνζιτ) χρησιμοποιούν το αεροδρόμιο σε οποιαδήποτε χρονική περίοδο 12 
συνεχών μηνών, εκτός εάν τα τέλη και δικαιώματα που  επιβάλλονται  στο 
εν  λόγω  αεροδρόμιο Γραμμών Εσωτερικού που είναι αντίστοιχα των Τελών 
του  Αεροδρομίου  δεν  είναι  κατώτερα  από  τα  αντίστοιχα  τέλη  και 
δικαιώματα  που  εκάστοτε  επιβάλλονται  στο  Αεροδρόμιο  και η κίνηση 
Γραμμών Εσωτερικού στο εν λόγω αερολιμένα Εσωτερικού περιλαμβάνει μόνο 
αεροσκάφη με μέγιστο μικτό βάρος απογειώσεως 45 τόννων ή λιγότερο.

Τα σημερινά τέλη του αεροδρομίου Αθηνών 
https://www.aia.gr/userfiles/85ab214c-4e7b-4639-83ca-a1fb2a24fc19/Charges_072015.pdf
Η σύμβαση του Ελληνικού Δημοσίου ,είναι ο ορισμός της αποικιοκρατικη σύμβασης ....
 
 
 
 
 
Η συμβαση της εταιρείας με το ελληνικό δημόσιο  
 
 
3.2 Αποκλειστικότητα
 
  3.2.1 Διεθνής: Το Ελληνικό Δημόσιο θα εξασφαλίσει  ότι  κατά  τη 
διάρκεια της Συμβατικής Περιόδου:
 
  (α)προ  της  εικοστής  επετείου  από της Ημερομηνίας Εναρξης της 
παρούσας Σύμβασης, ουδέν νέο ή  υπάρχον  αεροδρόμιο  θα  αναπτυχθεί  ή 
βελτιωθεί  ή  αναβαθμισθεί με τη συνδρομή του Ελληνικού Δημοσίου, ώστε 
να καταστεί διεθνές αεροδρόμιο εντός ακτίνας 100 χιλιομέτρων  από  την 
Πλατεία Συντάγματος της Αθήνας 
 
  και περαιτέρω           
 
  (β)  ουδέν  νέο  αεροδρόμιο  θα  αναπτυχθεί  με  τη συνδρομή του 
Ελληνικού Δημοσίου, ως Διεθνές αεροδρόμιο εντός ακτίνας 50 χιλιομέτρων 
από  την  Πλατεία  Συντάγματος,  Αθήνας   μέχρις   ότου   και   εφόσον 
χρησιμοποιήσουν  το  Αεροδρόμιο  σε  οποιαδήποτε  χρονική  περίοδο  12 
συνεχών μηνών, περισσότεροι από  50  εκατομμύρια  επιβάτες  αεροσκαφών 
(συμπεριλαμβανομένων αφίξεων, αναχωρήσεων και τράνζιτ).
 
  και περαιτέρω      
 
  (γ)ουδέν υπάρχον αεροδρόμιο ευρισκόμενο σε ακτίνα 50 χιλιομέτρων  από  
την  Πλατεία  Συντάγματος  Αθηνών  θα  αναπτυχθεί,  βελτιωθεί  ή 
αναβαθμισθεί σε  Διεθνές  αεροδρόμιο  με  τη  συνδρομή  του  Ελληνικού 
Δημοσίου.
 
  (i)προ της εικοστής επετείου από της Ημερομηνίας Εναρξης
 
  (ii)μετά ταύτα, μέχρι και εφόσον περισσότεροι από 30 εκατομμύρια 
επιβάτες  αεροσκαφών  (συμπεριλαμβανομένων  αφίξεων,  αναχωρήσεων  και 
τράνζιτ)χρησιμοποιούν το Αεροδρόμιο σε οποιαδήποτε χρονική περίοδο  12 
συνεχών μηνών και
(iii)μετά   ταύτα,   μέχρι   και   εφόσον  περισσότεροι  από  50 
εκατομμύρια   επιβάτες   αεροσκαφών   (συμπεριλαμβανομένων    αφίξεων, 
αναχωρήσεων  και  τράνζιτ)χρησιμοποιούν  το  Αεροδρόμιο σε οποιαδήποτε 
χρονική περίοδο 12 συνεχών μηνών εκτός αν τα τέλη και  δικαιώματα  που 
επιβάλλονται  στο  εν λόγω διεθνές αεροδρόμιο και που είναι αντίστοιχα 
των τελών του Αεροδρομίου δεν είναι κατώτερα από εκείνα  που  εκάστοτε 
επιβάλλονται στο Αεροδρόμιο.
 
  3.2.2  Εσωτερικού:  Το Ελληνικό Δημόσιο θα εξασφαλίσει ότι, κατά  τη
διάρκεια της συμβατικής περιόδου:
 
  (α)προ της εικοστής επετείου από της Ημερομηνίας Εναρξης  ουδείς 
νέος  ή υπάρχον αεροδρόμιο θα αναπτυχθεί ή βελτιωθεί ή αναβαθμισθεί σε 
αεροδρόμιο Γραμμών Εσωτερικού με τη συνδρομή του  Ελληνικού  Δημοσίου, 
εντός  ακτίνας 100 χιλιομέτρων από την Πλατεία Συντάγματος της Αθήνας, 
εκτός εάν  τα  τέλη  και  δικαιώματα  που  επιβάλλονται  στο  εν  λόγω 
αεροδρόμιο   Γραμμών   Εσωτερικού   που  είναι  αντίστοιχα  των  Τελών 
Αεροδρομίου δεν είναι κατώτερα από τα αντίστοιχα τέλη  και  δικαιώματα 
που   εκάστοτε  επιβάλλονται  στο  Αεροδρόμιο  και  η  κίνηση  Γραμμών 
Εσωτερικού  στο  εν  λόγω  αεροδρόμιο  Εσωτερικού  περιλαμβάνει   μόνο 
αεροσκάφη με μέγιστο μικτό βάρος απογειώσεως 45 τόννων ή λιγότερο.
 
  και περαιτέρω
 
  (β)ουδέν  νέο  ή  υπάρχον αεροδρόμιο θα αναπτυχθεί ή βελτιωθεί ή 
αναβαθμισθεί με τη συνδρομή του Ελληνικού Δημοσίου, ώστε  να  καταστεί 
αεροδρόμιο  Γραμμών  Εσωτερικού,  εντός ακτίνας 50 χιλιομέτρων από την 
Πλατεία Συντάγματος της Αθήνας:
 
  (i)προ της εικοστής επετείου από της Ημερομηνίας Εναρξης 
 
  (ii)μετά ταύτα, μέχρι και εφόσον περισσότεροι από 30 εκατομμύρια 
επιβάτες  αεροσκαφών  (συμπεριλαμβανομένων  αφίξεων,  αναχωρήσεων  και 
τράνζιτ) χρησιμοποιούν το αεροδρόμιο σε οποιαδήποτε χρονική περίοδο 12 
συνεχών μηνών, εκτός εάν τα τέλη και δικαιώματα που  επιβάλλονται  στο 
εν  λόγω  αεροδρόμιο Γραμμών Εσωτερικού που είναι αντίστοιχα των Τελών 
του  Αεροδρομίου  δεν  είναι  κατώτερα  από  τα  αντίστοιχα  τέλη  και 
δικαιώματα  που  εκάστοτε  επιβάλλονται  στο  Αεροδρόμιο  και η κίνηση 
Γραμμών Εσωτερικού στο εν λόγω αερολιμένα Εσωτερικού περιλαμβάνει μόνο 
αεροσκάφη με μέγιστο μικτό βάρος απογειώσεως 45 τόννων ή λιγότερο.
 
  και
 
  (iii)  μετά  ταύτα,  μέχρι  και  εφόσον  περισσότεροι   από   50 
εκατομμύρια    επιβάτες   αεροσκαφών   (συμπεριλαμβανομένων   αφίξεων, 
αναχωρήσεων και τράνζιτ) χρησιμοποιούν το  Αεροδρόμιο  σε  οποιαδήποτε 
χρονική  περίοδο  12 συνεχών μηνών εκτός αν τα τέλη και δικαιώματα που 
επιβάλλονται στο εν  λόγω  αεροδρόμιο  Γραμμών  Εσωτερικού  που  είναι 
αντίστοιχα  των Τελών Αεροδρομίου δεν είναι κατώτερα από τα αντίστοιχα 
τέλη και δικαιώματα που εκάστοτε επιβάλλονται στο Αεροδρόμιο.      
 
  3.2.3 Τέλη στα Αεροδρόμια: Το Ελληνικό  Δημόσιο  θα  εξασφαλίσει  ότι 
σε όλα τα αεροδρόμια που βρίσκονται στην Ελληνική ηπειρωτική χώρα  ή σε
οποιοδήποτε νησί που συνδέεται ή πρόκειται  να  συνδεθεί  με  την 
Ελληνική  ηπειρωτική  χώρα  με μόνιμη μεταφορική σύνδεση και σε εκάστη 
των περιπτώσεων αυτών εντός ακτίνας 100 χιλιομέτρων  από  την  Πλατεία 
Συντάγματος  της  Αθήνας,  τα τέλη και δικαιώματα που είναι αντίστοιχα 
των Τελών Αεροδρομίου δεν θα είναι, προ της εικοστής επετείου από  της 
Ημερομηνίας  Εναρξης,  κατώτερα  από τα αντίστοιχα τέλη και δικαιώματα 
που εκάστοτε επιβάλλονται στο Αεροδρόμιο.
 
  3.2.4 Ισότιμη Μεταχείριση: Το Ελληνικό  Δημόσιο  θα  εξασφαλίσει  ότι 
κατά τη διάρκεια της Συμβατικής Περιόδου, εάν οποτεδήποτε μετά τη 
συμπλήρωση 50 εκατομμυρίων επιβατών αεροσκαφών  (αφίξεων,  αναχωρήσεων 
και  τράνζιτ  συμπεριλαμβανομένων)που  χρησιμοποιούν  το Αεροδρόμιο σε 
οποιαδήποτε χρονική περίοδο 12 συνεχών μηνών, υπάρχει ή  πρόκειται  να 
λειτουργήσει  οποιοδήποτε  Διεθνές  αεροδρόμιο  ή  αεροδρόμιο  Γραμμών 
Εσωτερικού εντός ακτίνας 50 χιλιομέτρων από  την  Πλατεία  Συντάγματος 
της  Αθήνας,  το  αεροδρόμιο  αυτό ή/και ο εκμεταλλευόμενος το εν λόγω 
αεροδρόμιο δεν θα τύχει ιδιαίτερης μεταχειρίσεως ή  προνομίων  από  το 
Ελληνικό  Δημόσιο ή από οποιαδήποτε Ελληνική Δημόσια Υπηρεσία σε σχέση 
με τη συντήρηση ή/και λειτουργία του τοιούτου αεροδρομίου  από  εκείνη 
που   παρέχεται   ή  προσφέρεται  στο  Αεροδρόμιο  και  στην  Εταιρεία 
Αεροδρομίου κατά την παρούσα Σύμβαση  ή  σύμφωνα  με  αυτή,  εκτός  αν 
ισότιμη   αντίστοιχη  ευνοϊκή  μεταχείριση  ή  προνόμια  παρέχονται  ή 
προσφέρονται συγχρόνως στο Αεροδρόμιο και στην Εταιρεία Αεροδρομίου.
 
  3.2.5  Ορισμοί:  Για  τους  σκοπούς  του  παρόντος  Αρθρου   3.2 
(Αποκλειστικότης):
 
  "Αεροδρόμιο    Γραμμών    Εσωτερικού"σημαίνει   αεροδρόμιο   που 
εξυπηρετεί Γραμμές Εσωτερικού και όχι Διεθνείς,
 
  "Γραμμές Εσωτερικού"σημαίνει  εμπορική  εκμετάλλευση  αεροσκαφών 
(εκτός ελικοπτέρων)20 ή περισσοτέρων θέσεων που πετούν προς το σχετικό 
αεροδρόμιο   από  σημείο  αναχώρησης  ή  που  πετούν  από  το  σχετικό 
αεροδρόμιο σε σημείο προορισμού εντός της Ελληνικής Δημοκρατίας.
 
  "Συνδρομή    του    Ελληνικού    Δημοσίου"σημαίνει     επένδυση, 
χρηματοδότηση  ή  οικονομική  υποστήριξη  (εκτός  οποιουδήποτε  Τέλους 
Αναχωρούντων Επιβατών που θεσπίζεται στο συγκεκριμένο αεροδρόμιο ή  σε 
σχέση  με  αυτό)που  παρέχεται  από  το Ελληνικό Δημόσιο ή οποιαδήποτε 
Ελληνική  Δημόσια  Υπηρεσία  αναφορικά  με   το   σχετικό   αεροδρόμιο 
(συμπεριλαμβανομένης  ενδεικτικώς,  της  διάθεσης  ή  μεταβίβασης  στο 
αεροδρόμιο οποιωνδήποτε υφισταμένων περιουσιακών στοιχείων αεροδρομίου 
ή  εγκαταστάσεων   έναντι   ποσού   μικροτέρου   της   πλήρους   αξίας 
αντικαταστάσεως)ή/και  την παροχή ή ανάπτυξη υποδομής μεταφορών που να 
συνδέει το αεροδρόμιο αυτό με την Αθήνα,
 
  "Διεθνές  Αεροδρόμιο"σημαίνει  αεροδρόμιο  εξυπηρετήσεως Διεθνών 
Γραμμών,
 
  "Διεθνείς    Γραμμές"     σημαίνει     εμπορική     εκμετάλλευση 
αεροσκαφών(εκτός  ελικοπτέρων)20 ή περισσοτέρων θέσεων που πετούν προς 
το σχετικό αεροδρόμιο από  σημείο  αναχώρησης  ή  που  πετούν  από  το 
σχετικό  αεροδρόμιο  σε  σημείο  προορισμού  που  βρίσκεται  εκτός της 
Ελλάδας.
 
  3.3. Αμοιβή Χορήγησης Δικαιωμάτων:  Η  Εταιρεία  Αεροδρομίου  θα 
καταβάλλει  στο Ελληνικό Δημόσιο για τα δικαιώματα και τα προνόμια που 
χορηγούνται με την παρούσα Σύμβαση αμοιβή που θα  ανέρχεται  στα  ποσά 
και  θα  καταβάλλεται  κατά  τον τρόπο που προβλέπεται στο Παράρτημα 2 
(Αμοιβή για την Χορήγηση Δικαιωμάτων).
 
  3.4 Τροποποίηση: Οι διατάξεις του παρόντος 'Αρθρου  3  (Χορήγηση 
δικαιωμάτων    και    αποκλειστικότητα)δύνανται    να   τροποποιηθούν, 
συμπληρωθούν  ή  μεταβληθούν  μόνον  κατόπιν  συμφωνίας   μεταξύ   της 
Εταιρείας  Αεροδρομίου  και  του Ελληνικού Δημοσίου αντιπροσωπευόμενου 
από τον Υπουργό Εθνικής Οικονομίας κυρούμενης  με  Προεδρικό  Διάταγμα 
που θα εκδοθεί μετά από πρόταση του Υπουργού αυτού.
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου