Τετάρτη 2 Νοεμβρίου 2016

Δεξαμενή Ερμιόνης: Τι είχες Γιάννη..

Το κύριο θέμα που αναδυκνείεται είναι οχι τόσο μια τεχνική αστοχία αλλα το θέμα της κουλτούρας
των δημοτικών επιχειρήσεων προς τους πελάτες της δημότες και μή.
Πρίν προλάβουν να απαντήσουν
αν και οποιαδήποτε απαντηση πρέπει να ξεκινα με τη φράση "Ζητάμε συγγνώμη απο τους πελάτες μας" για την απώλεια νερού εκεί ...πρέπει να σκεφτούν τι θα απαντούσε μια ιδιωτική επιχείρηση.
που βρίσκεται έκθετη στη εμπιστοσύνη που τις έδειξαν οι πελάτες της..Οι αιρετοί που αναλαμβάνουν δημοτικές επιχειρήσεις πρέπει να στο αντικείμενο αυτό να φέρονται σαν τεχνοκράτες manager και όχι σαν πολιτικοί ,για αυτό είναι συνεχής η θέση μας ότι στις δημοτικές επιχειρήσεις πρέπει να έχουν επικεφαλής υπευθύνους απο τον ιδιωτικό τομές με τα προσόντα που απαιτείται για καθε θέση .(Εδώ Πτυχίο ΑΕΙ,σε διοίκηση επιχειρήσεων ,η αντιστοιχο πτυχίο Μηχανικού ).Ο ρόλος του αιρετού πρέπει να ειναι στον έλεγχο,και στη χάραξη πολιτικης ανάπτυξης της εταιρείας,(τιμολόγια,νεα έργα κλπ) και γι αυτό πρέπει να κρίνεται.Επίσης στη βάση αυτή θέτει στόχους στον τεχνοκράτη και απαιτεί να ανταποκριθεί και σε περίπτωση αποτυχίας τον αλλάζει..
"Ι"
 



Προς την Δ.Ε.Υ.Α.Ερμιονίδας

Η υπερχείλιση της δεξαμενής τροφοδοσίας νερού στους Μύλους της Ερμιόνης ώρες τρέχει, θα έχει φτάσει κάτω στο δρόμο το νερό πάλι.
Αυτό το φλοτέρ  που μπήκε; άρον άρον μετά από καταγγελίες μας  από τον Απρίλη του 2015, για να δίνει εντολή  όταν υπάρχει διαρροή όλο μπλοκάρει τελικά.
Κάποιες  αναρτήσεις στα μπλοκ είναι πιο αποτελεσματικές από  ένα τηλέφωνο στους αρμόδιους, κάτι που έχουμε κάνει επανειλημμένα στο παρελθόν  αλλά κανείς δεν άκουγε.

Επειδή ΤΟΤΕ είπατε πολλά και άδικα ξέροντας πως είχαμε δίκιο και επειδή δεν ζητήσατε μια συγγνώμη όπως οφείλατε, είμαστε  πάλι εδώ.
Δεν αμφισβητούμε κάθε άλλη προσπάθεια σας για να λύσετε χρόνια προβλήματα στην ΔΕΥΑΕΡ, αυτό όμως ακόμα  δεν το λύσατε γιατί δεν υπάρχει κανείς να σας στείλει το λογαριασμό για το νερό που χάνεται.

ΠΡ.Ε.Π.Ε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου