Τετάρτη 3 Ιανουαρίου 2018

Καλαμάτα: Πτώση T-2E Buckeye της Π.Α. – Σώοι οι χειριστές

HELLAS_T-2E 
http://www.proelasi.org
Εκπαιδευτικό αεροσκάφος T-2E Buckeye της Πολεμικής Αεροπορίας κατέπεσε λίγο πιο έξω από τον διάδρομο στην Καλαμάτα, ενώ πετούσε νοτίως της πόλης στις 12:02 το μεσημέρι.
Πάντως, εκπαιδευτής και εκπαιδευόμενος εγκατέλειψαν το αεροσκάφος T-2, χρησιμοποιώντας τα αλεξίπτωτά τους.
Και οι δύο είναι καλά στην υγεία τους και μεταφέρθηκαν στο νοσοκομείο για προληπτικούς λόγους.
Το αεροσκάφος ανήκε στην 363ης Μοίρας Εκπαίδευσης Αέρος (ΜΕΑ) της 120ης Πτέρυγας Εκπαίδευσης Αέρος (ΠΕΑ).
Περιγραφή
Είναι Αμερικάνικης κατασκευής, δικινητήριο εκπαιδευτικό αεροσκάφος.
Το Τ-2 Buckeye είναι το μοναδικό εκπαιδευτικό jet της Πολεμικής Αεροπορίας και με αυτό ολοκληρώνουν την εκπαίδευσή τους οι Ίκαροι και οι νέοι Ανθυποσμηναγοί.
Η προμήθεια 40 εκπαιδευτικών αυτού του τύπου το 1976 αναμόρφωσε ριζικά το σύστημα αεροπορικής εκπαίδευσης. Οι δυνατότητες του νέου εκπαιδευτικού στην προκεχωρημένη εκπαίδευση και στην εκπαίδευση όπλων δεν μπορούσαν να συγκριθούν με αυτές των Τ-33 που αντικατέστησαν.
Το Τ-2Ε μπορεί να μεταφέρει μέχρι και 3500 lb οπλισμού σε 6 πτερυγικούς φορείς συμπεριλαμβανομένων και ατρακτιδίων πολυβόλων και ρουκετών. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί για εκπαίδευση με οπλικό φορτίο, αλλά και να αναλάβει πολεμικό ρόλο αν απαιτηθεί.
Φέρει τρίχρωμη παραλλαγή πράσινου, καφέ και άσπρου.
Τεχνικά χαρακτηριστικά/Επιδόσεις
  • Πλήρωμα: 2 (εκπαιδευτής και εκπαιδευόμενος)
  • Κινητήρες: 2 J-85-GE-4Α/ Ώση: 2.950 λίβρες έκαστος
  • Εκπέτασμα Πτερύγων: 11.6μ
  • Μήκος: 11.8μ
  • Μέγιστη ταχύτητα: 840 km/h ή 0.85 Mach
  • Μέγιστο ύψος: 13.800μ. ή 45.200 πόδια
Αποστολή της 363ης Μοίρας Εκπαίδευσης Αέρος
Η 363 Μοίρα Εκπαίδευσης Αέρος (363ΜΕΑ) έχει ως αποστολή την εφαρμογή και την υλοποίηση των προγραμμάτων πτητικής εκπαίδευσης Προκεχωρημένου και Επιχειρησιακού σταδίου των Ανθυποσμηναγών.
Προκεχωρημένο Στάδιο: Η απόκτηση γνώσεων, η ανάπτυξη ικανοτήτων και δεξιοτήτων του εκπαιδευόμενου σε περιβάλλον υψηλών απαιτήσεων με αεριωθούμενο αεροσκάφος, καθώς και η ολοκληρωμένη διαμόρφωση της αεροπορικής του προσωπικότητας.
Επιχειρησιακό Στάδιο: Η απόκτηση γνώσεων και η ανάπτυξη ικανοτήτων, δεξιοτήτων, τακτικής σκέψης και συμπεριφοράς του εκπαιδευόμενου, στις βασικές αρχές, διαδικασίες και ελιγμούς, που υπαγορεύονται από τη σχεδίαση, τις τακτικές, τη χρήση όπλων και συστημάτων στις αεροπορικές επιχειρήσεις.
Ιστορία της 363 ΜΕΑ
Στις 8 Ιανουαρίου 1972, συγκροτήθηκε στην Αεροπορική Βάση Λάρισας, το 361 Σμήνος Εκπαιδεύσεως Αέρος (361ΣΕΑ) με αποστολή την Επιχειρησιακή Εκπαίδευση των τεταρτοετών Ικάρων, με αεροσκάφος F-84F. Λόγω όμως της καθήλωσης των F-84F, η επιχειρησιακή εκπαίδευση παρεσχέθη αρχικά με αεροσκάφη Τ-33ΜΚ3 και αργότερα με Τ-33Α.
Τον Σεπτέμβριο του 1974, το 361ΣΕΑ μετονομάστηκε σε 363 Μοίρα Επιχειρησιακής Εκπαίδευσης (363ΜΕΕ) και συνέχισε την παροχή εκπαίδευσης με αεροσκάφη Τ-33Α από την 110 Πτέρυγα Μάχης.
Στις 30 Απριλίου 1977 περατώθηκε η εκπαίδευση της 49ης Σειράς Ιπταμένων, τελευταίας σειράς που εκπαιδεύτηκε σε αεροσκάφη Τ-33Α.
Από τις 9 Μαΐου 1977, η Μοίρα εκσυγχρονίστηκε με αεροσκάφη Τ-2Ε Buckeye της Rockwell και μεταστάθμευσε στην 120ΠΕΑ.
Τον Μάρτιο του 2006, μετονομάστηκε σε 363 Μοίρα Εκπαιδεύσεως Αέρος (363ΜΕΑ).
Πηγή: naftemporiki.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου