Τρίτη 3 Δεκεμβρίου 2019

Εφυγε από κοντά μας ο πρωτοπρεσβυτερος π. Παναγιώτης Δασκαλοθανασης

ΕΝΑΣ ΙΕΡΕΥΣ ΠΟΥ ΔΙΟΙΚΗΣΕ ΩΣ ΑΡΧΙΕΡΑΤΙΚΟΣ ΚΑΙ ΠΟΙΜΑΝΕ ΩΣ ΕΦΗΜΕΡΙΟΣ.
Ο μακάριος εν ιερευσι και μακαριώτατος εν ανθρώποις, ο ευγενής της Ερμιόνης Παλαι Ποτέ ΑΡΧΙΕΡΑΤΙΚΟΣ επίτροπος και εφημέριος της Παναγίας μας, πρωτοπρεσβυτερος π. Παναγιώτης Δασκαλοθανάσης, εξεμέτρησε το ζειν και αντήλλαξε τα επίγεια ανθρώπινα και συναφή με τα αιώνια και ευλογητα Μονίδρια του Κυρίου μας.
Ένα που θυμάμαι εν τοις πολλοίς πράγμασι που διέτριψε μεθ' ημών ήτο το ήθος του το ακατηγόρητο.
Πράγμα σπάνιο για ιερατικα χείλη να μην τον ακούς να λέει έναν κακό λόγο, μια πικρία και άλλα πράγματα που σίγουρα εταραξαν τον πολυποίκιλο ιερατικό του βίο.
Αμνησίκακος μέχρι τέλους μας μετέφερε μιά ευγένεια και μιά αγαθοσύνη και ας έλεγε μερικές φορές πολλά.
Στην τελευταία πανήγυρη της Αγίας Παρασκευής στην Αυλώνα το 2018 σε επίκρανα, αφού δεν σε άφησα να πεις αίτηση στη θεία λειτουργια φέροντας μόνο επιτραχείλιο και αν και σε επίκρανα. Συ ευγενή γέροντα μου, παπά Παναγιώτη μου, μου είπες ότι σου άρεσε το Κήρυγμα μου, που μάλλον πρώτη φορά το πρόσεξες... Να έχουμε την ευχή σου τα σαρκικά και πνευματικά σου τέκνα και η ενορία σου που διηκόνησες με αυταπάρνηση.
Κάναμε το τρισάγιο σου στην Αγία Βαρβάρα στα Μεταλλεία και σε εμνημονεύσαμε, αφού από εσένα πρώτη φορά ακούσαμε για αυτό τον ναο.
ΕΥΤΥΧΗΣ συγκυρία σε μιά δύσκολη κατάσταση αποχαιρετισμού.
ΚΑΛΌ παράδεισο αοίδημε γέροντα, θα τα πούμε εις την άνω Ιερουσαλήμ, εν τη Βασιλεία των Ουρανών.
Με σεβασμό απροσμέτρητο στο ξόδι σου παπά μου.
Αρχιμανδρίτης Ιερόθεος Λουμουσιωτης,
Ιεροκήρυξ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου