απο τους καθηγητές των δημόσιων σχολείων της περιοχής μας.
Γνωστό θέμα ,τίποτα δεν γίνεται όσο οι γονείς υποκύπτουν στον ευγενικό εκβιασμό των δασκάλων των παιδιών τους .Είναι πάντως απλό με το σημερινό πνεύμα του Υπουργείου Παιδείας όποιος
το αποδείξει τον στέλνει τον επίορκο σπίτι του.Οσο δεχόμαστε την παρανομία είμαστε άξιοι της μοίρας μας .Πάντως υπάρχουν αρκετοι-ες που δεν το κάνουν,και αυτοί είναι ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ-ΤΡΙΕΣ με κεφαλαίο οι υπόλοιποι είναι απλά επίορκοι δημόσιοι λειτουργοί.Να μην μιλάγανε κιόλας.....
Γ.Κ
πηγή
Σύμφωνα με έρευνα της ΓΣΕΕ, το 71,4% των χρημάτων που δαπανούν οι γονείς των μαθητών για να εισαχθούν σε ΑΕΙ και ΤΕΙ πάνε σε ιδιαίτερα και είναι «μαύρα»
Έξι στους δέκα καθηγητές δημόσιων λυκείων παραδίδουν παράνομα ιδιαίτερα μαθήματα.
Μάλιστα! Να το μάθετε κι εσείς που δεν το ξέρατε!!! Να μάθετε πως οι καθηγητές (οι διορισμένοι παρακαλώ) καταλαμβάνουν μεγάλο ποσοστό στην διακίνηση «μαύρου χρήματος» εις βάρος όλων μας…
Και δεν μιλάω για εκείνους τους έντιμους, που δεν παραδίδουν ιδιαίτερα μαθήματα, αλλά για όλους εκείνους (τους διορισμένους) που χωρίς ντροπή, δουλεύουν πέραν του κανονικού ωραρίου… Βέβαια, τότε δουλεύουν! Γιατί, πριν (στην κανονική τους εργασία στο σχολείο) κάθονται!
Ρωτήστε μαθητές για να το επιβεβαιώσετε… Ρωτήστε τους να σας πούνε κατά πόσο κάνουν μάθημα. Ρωτήστε τους να σας πούνε αν ο χρόνος που δαπανούν στο σχολείο είναι ωφέλιμος ή «χρόνος κενός». Ρωτήστε τους αν αντέχετε τις απαντήσεις.
Σε κάποιες άλλες περιπτώσεις, ρωτήστε τους γιατί προτιμούν να κάνουν ιδιαίτερα με κάποιον καθηγητή του σχολείου τους (δηλαδή με καθηγητή που τους βαθμολογεί για το συγκεκριμένο μάθημα στο οποίο κάνουν και ιδιαίτερα).
Ρωτήστε τους να σας πούνε αν θεωρούν πρότυπα και τι είδους πρότυπα τους καθηγητές τους.
Ρωτήστε τα παιδιά να σας πούνε πως αξιολογούν τους ίδιους τους «δασκάλους» τους.
Αξιολόγηση! Μεγάλη λέξη!!! Λέξη που αποφεύγουν (βάσει νόμου) οι εκπαιδευτικοί στη χώρα μας. Αυτοί δεν αξιολογούνται… Αυτοί τα ξέρουν όλα και τα κάνουν όλα άψογα. Μην υπεισέλθω στο θέμα, γιατί πονάει…
Τέλος πάντων, έχουν και το δίκιο τους (εν μέρει) για τα ιδιαίτερα που κάνουν. Δεν βγαίνουν οικονομικά… Μήπως όμως βγαίνουν οικονομικά αυτοί που δεν έχουν διοριστεί και που διδάσκουν στα φροντιστήρια και πληρώνουν και φόρους γι αυτό;
Τελικά ποιος έχει δίκιο;
- Αυτός που εργάζεται και δεν εργάζεται;
- Αυτός που δεν εργάζεται και εργάζεται;
- Μήπως έχει δίκιο αυτός που απλά εργάζεται;
- Ή άραγε ο πιο «σωστός» είναι αυτός που δεν εργάζεται και περιμένει πότε θα πιάσει δουλειά σε μία θέση στην οποία δεν θα χρειάζεται να εργάζεται
Το οτι δε βγαινουν οικονομικά δεν ειναι επιχειρημα.Αν καποιος δηλαδη δεν βγαίνει οικονομικά θα καταφυγει στην παρανομία? Αλλωστε όταν αποφάσισαν να διοριστούν στο Δημόσιο ήξεραν τον μισθό που θα έπαιρναν.Λειτούργησαν όμως εκ του πονηρού.Να εξασφαλίσουμε τον σταθερό μισθό και θα κανουμε και τα μαυρα ιδιαίτερα απ έξω
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν ειναι εκπαιδευτικοί , ειναι στυγνοί επιχειρηματίες εκμεταλευτές των μαθητων τους για ιδιον ώφελους κινουμενοι συνήθως κρυφά για να μην γίνουν αντιληπτοι, φαιδροι μεσα στην μικρότητα τους, Στις θεωρίες όμως πάντα πρώτοι
Τι παραδειγμα δίνουν στα ιδια τα παιδιά που εκμεταλλεύονται?
Μηπως ειναι η ωρα τα ιδια τα παιδια να τους βάλλουν στη θέση τους?
Το οτι δε βγαινουν οικονομικά δεν ειναι επιχειρημα.Αν καποιος δηλαδη δεν βγαίνει οικονομικά θα καταφυγει στην παρανομία? Αλλωστε όταν αποφάσισαν να διοριστούν στο Δημόσιο ήξεραν τον μισθό που θα έπαιρναν.Λειτούργησαν όμως εκ του πονηρού.Να εξασφαλίσουμε τον σταθερό μισθό και θα κανουμε και τα μαυρα ιδιαίτερα απ έξω
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν ειναι εκπαιδευτικοί , ειναι στυγνοί επιχειρηματίες εκμεταλευτές των μαθητων τους για ιδιον ώφελους κινουμενοι συνήθως κρυφά για να μην γίνουν αντιληπτοι, φαιδροι μεσα στην μικρότητα τους, Στις θεωρίες όμως πάντα πρώτοι
Τι παραδειγμα δίνουν στα ιδια τα παιδιά που εκμεταλλεύονται?
Μηπως ειναι η ωρα τα ιδια τα παιδια να τους βάλλουν στη θέση τους?