Κυριακή 6 Σεπτεμβρίου 2020

Μια χώρα -ένας ζωγράφος .Νίκος Τουτουντζής απο την Ελλάδα



Ο κόσμος στον οποίο ζούμε, παίρνουμε τις αναπνοές μας, ο κόσμος στον οποίο περιπλανιόμαστε είναι ένας κόσμος εικόνων που μας προσφέρει πληροφορίες και γνώσεις. Ψάχνω τη δική μου αλήθεια μέσω συνεχούς αναζήτησης, μια διαδικασία που θα με φέρει πιο κοντά στο Φως. Το Φως αυξάνεται από τις σκιές τη λάμψη στα ανθρώπινα μάτια, τις άκρες των θαλάσσιων κυμάτων, την ακτίνα ενός κεριού. Η τέχνη είναι ο ιεραπόστολος της εσωτερικής μου φλόγας. Το ταξίδι για το «Ιθάκη» μέσα από τους πίνακες μου.
ΒΡΑΒΕΙΑ
2020- Διακρίθηκε ως ο καλύτερος καλλιτέχνης του μήνες Αυγούστος, Σεπτέμβριος, στο international site: your masterpieces discover art.

2019- 2 επιτυχημένες ατομικες εκθέσεις στον Διόνυσο και τον Άγιο Στέφανο.
2018-Αύγουστος, 3η θέση μεταξύ 217 συμμετοχών στο διεθνή διαγωνισμό από την ASC, ΗΠΑ
2018 - Μαρτίου, 8η θέση μεταξύ 288 υποβολών στο Διεθνή διαγωνισμό με ASC, Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής
2017 - Νοέμβριος, 3η θέση μεταξύ 220 υποβολών στο Διεθνή διαγωνισμό με ASC, Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής
2017 - Μαρτίου, 7η θέση μεταξύ 407 υποβολών στο Διεθνή διαγωνισμό με ASC, Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής
2017 - Φεβρουάριος, 7 η θέση μεταξύ 398 υποβολών στο Διεθνή διαγωνισμό με ASC, Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής
2016 - 7η θέση μεταξύ 407 υποβολών στο Διεθνή διαγωνισμό με ASC, Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής
2016 - 2η θέση σε διαγωνισμό Εθνικής Τέχνης από την Ακαδημία Καλών Τεχνών και Πολιτισμού ΜΠΟΡΓΙΑΣ
2013- 8η θέση μεταξύ 247 υποβολές στο διαγωνισμό National Art από Borgias καλές τέχνες και τον πολιτισμό Ακαδημία.

Βιογραφικό
https://nicktoutart.com/

Εχω ασχοληθεί με τη ζωγραφική αφού θυμάμαι τον εαυτό μου. Στην πραγματικότητα τα χρώματα ήταν τα πρώτα μου «παιχνίδια», ακόμη και πρίν  πώς να περπατώ.
Λίγο νωρίτερα από τα εφηβικά μου χρόνια, σπούδασα σχέδιο και χρώματα για να γνωρίσω τους «Old Masters».
Από τότε είχα μια διαδρομή σε διάφορα στούντιο καλλιτεχνών όπως το «Αγιο Ιερόθεο Σχολή Αγιογραφίας», το «Καλλιτεχνικό Στούντιο Καλλιθέας» και τελευταία η συνεργασία μου με τον ζωγράφο Νικόλαο Πίσσα με έδρα τον Πειραιά, 2002 -2005.
Το 2004 έγινσ δεκτός στην Εθνική Σχολή Αρχαιότητας και στην Αποκατάσταση της Τέχνης.
Εκείνη την περίοδο πραγματοποιήθηκε η πρώτη μου έκθεση.
Στο μεταξύ συμμετείχα επίσης σε πολλές ομαδικές εκθέσεις ως μέλος της Unesco και του PELTE.
Από το 2013 και μετά αποφάσισα να δοκιμάσω τις δυνατότητες της δικής μου καλλιτεχνικής άποψης σε εθνικό και διεθνές επίπεδο με διάφορες διακρίσεις και υποτροφία από την Ακαδημία Καλών Τεχνών και Πολιτισμού BORGIAS το 2016.
Συντηρώ το καλλιτεχνικό μου στούντιο στον Πειραιά, κοντά στη θάλασσα, πηγή εσωτερικής «Catharsis» και έμπνευσης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου