Τετάρτη 12 Ιανουαρίου 2011

Αλλο ενα καλαίσθητο ιστολόγιο ...

 http://painting1katerina.wordpress.com/


Γράφει η διαχειρίστρια του

"Από το τέλος του 2007 ζούμε, μαζί με τον άντρα μου, στην περιοχή της Ερμιονίδας. Όσο κατοικούσα στην Αθήνα τις περισσότερες ώρες της ημέρας τις περνούσα στη δουλειά και κατά συνέπεια δεν είχα χρόνο για τίποτε άλλο. Από τότε όμως που έφυγα μου δόθηκε η ευκαιρία να ασχοληθώ με το χόμπι μου, τη ζωγραφική. Μ’ αρέσει κυρίως να ζωγραφίζω θέματα από τη φύση (δέντρα, ποτάμια, λίμνες κλπ) αλλά τον τελευταίο καιρό, με τη βοήθεια των μαθημάτων ζωγραφικής που κάνω, έχω αρχίσει να μπαίνω σε μια ευρύτερη θεματολογία.
Εκτός από τη ζωγραφική μου αρέσει και το διάβασμα, τα βιβλία θα αποτελέσουν ακόμα ένα κομμάτι αυτού του blog με αναφορές σε τίτλους, συγγραφείς  και άλλα…
Στο τέλος άφησα τα ταξίδια, χωρίς αυτό να σημαίνει πως κατέχουν μικρότερο κομμάτι των προτιμήσεών μου, το αντίθετο. Σ’ αυτή την κατηγορία θα ανεβάζω άρθρα για τα μέρη που έχουμε επισκεφτεί με χρήσιμες πληροφορίες για τις διαδρομές, τη διαμονή και το φαγητό.
Αναμένω την επικοινωνία μας αγαπητοί μου bloggers!"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου