Τετάρτη 23 Σεπτεμβρίου 2015

Το μήνυμα του νέου βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ στην Αργολίδα κ.Γιάννη Γκιόλα

 Γιάννης Γκιόλας
 ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ...

Αναλαμβάνοντας την εκπροσώπηση της Αργολίδας στο Εθνικό Κοινοβούλιο ως Βουλευτής του ΣΥ.ΡΙΖ.Α. επιθυμώ να ευχαριστήσω τους συμπολίτες μου που με υποστήριξαν στις Εκλογές της 20-9-2015, τιμώντας με τόσο με τη ψήφο τους, όσο και με την εκτίμηση και συμπάθεια που επέδειξαν στο πρόσωπό μου, έστω και χωρίς να επιλέξουν το κόμμα, που εκπροσώπησα.
Σε όλους ανεξαιρέτως τους Αργολιδείς θέλω να δηλώσω ότι θα προσπαθήσω να τους εκπροσωπήσω επάξια με όλς τις δυνάμεις μου, ισότιμα, δίκαια και με υπευθυνότητα.
Τους διαβεβαιώνω ότι το όραμα τους για ένα Κράτους δικαίου στη χώρα αυτή ,είναι και δικό μου όνειρο,που θα παλέψω να δικαιωθεί.
Ένα μεγάλο ευχαριστώ δημόσια οφείλω στους συντρόφους και τις συντρόφισσες μου,που πίστεψαν στον ΣΥ.ΡΙΖ.Α και έτσι συλλογικά δώσαμε και αυτή τη μάχη.
Θέλω να εκφράσω δημόσια την πεποίθησή μου ότι το μέλλλον της διακυβέρνησης της χώρας προοιωνίζεται σχετικά αισιόδοξο, λόγω της πολιτικής σταθερότητας που αναμένεται να επικρατήσει, της οικονομικής ρευστότητας και των επενδυτικών κινήτρων που έχουν εξασφαλισθεί, καθώς και του υπεύθυνου, εμπνευσμένου και κοινωνικά δίκαου τρόπου με τον οποίο θα διαχειρισθεί την πορεία του Κυβερνητικού έργου ο Πρωθυπουργός μας Αλέξης Τσίπρας.
 

Γιάννης Γκιόλας
Βουλευτής ΣΥ.ΡΙΖ.Α. Αργολίδας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου