Τετάρτη 22 Μαρτίου 2017

Λαική ποίηση απο τον κ.Μήτρο Κοτσοβό


Σιμερα σκαρισα πολα πρωη
με μια δροσουλα πρωηνι
πα στη κορητα βρεθυκα
σπαραγγια να μασο μαρτιατηκα
Το ταγαρακι ξεχασα
που να τα ταγαριασο
την τραγιασκουλα γιομισα
σεμια ντρασα κατασπρι
τα απλοσα τα φωτογραφυσα
Κιωλα θα τα μοστραρω
στωμορφο το διαδυχτιο
να δυτε το χωριο μου
σα νανε ψευτυκο
Γιατην πρωταπριλιατηκο
ντηθυκε κατακοκηνο
να υποδεχθι εμενα
μου τοπαν συντοπυτες μου
Γιαυτο μας ηρθε πρωημα
πρυχου τα χελιδονια
της ανιξις πρωαγγελος
πρυχου κιαπο τον κουκο
Οι τουλιπες φετο πρωκαμαν
κοκηνυσαν πιο πρωημα
μουκαναν το χατυρι
κεψες πρωψες τις χωρτασα
σα μελισακι λεμαργο
ξιμερο βραδιαζωμουνα
σε μπουμπουκακια κοκινα
τουλιπας διδυμιοτησας
μυριαδες φωτογραφισα
κιαυτες θα τις μοστραρω
θαβρω καπιον νεαρο
για να μου τις μοστραρι
Για δεν κατεχω αρκετα
μανε το μελον μου μπροστα
κεβελπιστο κελπυζωπως θα τα καταφερω
Μιτρο λιουλιος κοτσοβος
22 του μαρτιου στην ιθακι μου
που υρθα πρωσφατα
κυμε εδω στο στεκι το γνοστο
στον αη φανουρι τον φερτο
πουρχωμε κια ναβλιζω
Μαρτις του 2017

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου