Παρασκευή 9 Μαρτίου 2018

O πρόεδρος της Τ.Κ Διδύμων πρός την Ομάδα Διδύμου της "Δυνατής Ερμιονίδας"



Κύριοι,
Της #ΟΜΑΔΑΣ#, όπως αποκαλείστε της Δυνατής Ερμιονίδος,

Αρχίσατε πολύ νωρίς τον προεκλογικό σας αγώνα. Σας λέω ότι αν γίνουν οι εκλογές στην ώρα τους, αυτή που για σας είναι σήμερα #ΟΜΑΔΑ# θα γίνει τότε #ομαδούλα# .
Σας έχω πει και άλλη φορά ότι λειτουργείτε παραταξιακά παραπλανητικά και απολύτως αποπροσανατολιστικά. Για να μιλάτε για έργα στο χωριό μας, πρέπει πρώτα να γνωρίζετε τις καθημερινές ανάγκες εργασίες.
Για να μιλάτε για επάρκεια ή ανεπάρκεια δική μου στους συγχωριανούς μας πρέπει να μιλάτε με τους συγχωριανούς μας. Εσείς οι ομαδάρχες της ομαδούλας μόνο τηλεφωνικά θα μπορούσατε να έχετε αυτό το αποτέλεσμα.
Αν όμως το έχετε, τότε μόνο μπορείτε να το επικαλείστε. Να είστε σίγουροι όμως ότι μόλις συμβεί αυτό θα γίνετε και πάλι #ΟΜΑΔΑ#.
Επίσης οι συγχωριανοί μας θέλουνε να τους κοιτάς στα μάτια όταν τους μιλάς, να τους εξηγείς τι μπορείς να κάνεις και τι προσπάθειες γίνονται για το κάθε τι.
Ας έλθω όμως στο προκείμενο, στην πρόταση που μου καταθέτετε περί εισαγγελέως αναφέρομαι.
Είμαι απολύτως σύμφωνος, αλλά δεν μπορώ να καταλάβω τι θέλετε από εμένα. Έχω την γνώμη ότι μπορείτε και μόνοι σας. Να είστε σίγουροι όμως ότι πρέπει να γνωρίζω το περιεχόμενο της μηνυτήριας αναφοράς πριν το υπογράψω.
Όσο αφορά τα άλλα θέματα που βάζετε για εισαγγελέα προφανώς και δεν θα είμαστε μαζί, γιατί ποτέ δεν ήμουν και δεν θα είμαι σύμφωνος με συμφέροντα ή ενέργειες που κάνουν ζημιά στο χωρίο μου.
Αυτά είχα να σας γράψω και να σας υπενθυμίσω ότι έχω τηλέφωνο και το έχω συνεχώς ανοικτό.
Ειλικρινά με κουράζετε με αυτές τις προεκλογικές σας επιστολές.


ΣΠΑΝΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου