Δευτέρα 25 Νοεμβρίου 2013
Αμείλικτα ερωτήματα
Ιδιαιτερα χρήσιμη η δουλειά του κ.Μπροδήμα να "εξάγει" τα αποσπάσματα απο την συνέντευξη του κ.Σαλεσιώτη .
Η τοπική στρατηγική που αντιπαράχτηκε στη νομαρχιακή στρατηγική η οποία είχε βέβαια ώς κύριο στόχο τα ωφέλη του κέντρου της Αργολίδας απέτυχε σε όλους τους στόχους των επινοητών της.
Η απόσταση απο την Αθήνα μειώθηκε μόνο 5 λεπτά.σε ένα αμφιλέγομενο έργο,οι σήραγγες έμειναν να κοσμούν παλιοκαιρισμένα προεκλογικά φυλλάδια...,ο Αναβάλος θα μετρήσει 10 χρόνια καθυστέρησης τουλάχιστον.
Αμείλικτα ερωτήματα ....πάντως .Το να αρνείσαι δρόμους ,λιμάνια και παροχή νερού πάντως δεν είναι η συνηθιεμένη πολιτική επιλογή μιας μικρής περιοχής...
"Ι"
Γράφει ο κ .Μπροδήμας εδώ
Την θεωρώ σημαντική γιατί θέτει θέματα θέματα που απαιτούν εξηγήσεις από τους τότε υπεύθυνους αλλά και γιατί θέτουν άλλα θέματα, όχι τόσο γνωστά, και τα οποία θα πρέπει να μας απασχολήσουν, ιδιαίτερα τώρα που ξεκινά η προεκλογική περίοδος.
Επισημαίνω κάποια από αυτά:
1. Οταν έγινα Νομάρχης με πληροφόρησαν ότι ό,τι κάνω στην Ερμιονίδα αν δεν περάσω απ” τους Δημάρχους δεν γίνεται. Δεν θα πάει τίποτα
2. “ …. Η Ερμιονίδα είναι μια περιοχή η οποία πλέον δεν ελέγχεται και δεν διοικείται από τους Δήμους αλλά έχει ξεφύγει σε ανώτατα κλιμάκια λόγω του ότι στην Ερμιονίδα έχουν επενδύσει, έχουν επενδυθεί τεράστια κεφάλαια, και πλέον την κατάσταση την ελέγχουν άλλοι. …”
3. Οτι ο Νομός έχει ασυνέχεια, δηλαδή η μία του επαρχία που είναι η Ερμιονίδα, δεν συνδέεται με την ΑργοΝαυπλία.
Αρα δεν έχουμε οικονομικές σχέσεις. Αρα δεν έχουμε αναπτυξιακές σχέσεις.
Και άλλα ιδιαίτερα σημαντικά
Ολα αυτά θεωρώ ότι είναι απαραίτητο να συζητηθούν και μέσα από αυτό το ιστολόγιο θα γίνει κάθε δυνατή προσπάθεια.
Για την ώρα η συνέντευξη απομαγνητοφωνημένη από μένα, το μέρος που αφορά στην Ερμιονίδα.
Μεταξύ άλλων, ο κ. Σαλεσιώτης στην συνέντευξή του είπε:
-Εγώ ήμουνα Νομάρχης με την σημαία του ΠΑΣΟΚ, στο Κρανίδι Δήμαρχος με την σημαία του ΠΑΣΟΚ και στην Ερμιόνη Δήμαρχος με την σημαία του ΠΑΣΟΚ.
Οταν έγινα Νομάρχης με πληροφόρησαν ότι ό,τι κάνω στην Ερμιονίδα αν δεν περάσω απ” τους Δημάρχους δεν γίνεται. Δεν θα πάει τίποτα.
-Δημήτρης Καμιζής από την μια και στην Ερμιόνη τότε ήταν ο Δήμαρχος Λεμπέσης.
- Θα απαριθμήσω λοιπόν όλα τα έργα και όλες τις ενέργειες που έκανα για την Ερμιονίδα της οποίας της έχω μια αδυναμία αν και είναι μια περιοχή η οποία πλέον δεν ελέγχεται και δεν διοικείται από τους Δήμους αλλά έχει ξεφύγει σε ανώτατα κλιμάκια λόγω του ότι στην Ερμιονίδα έχουν επενδύσει, έχουν επενδυθεί τεράστια κεφάλαια, και πλέον την κατάσταση την ελέγχουν άλλοι.
Αυτή είναι η αλήθεια.
Πρώτο. Οταν εκλέχτηκα με κάλεσε με πρόσκλησή του ο σύλλογος των ξενοδόχων της Ερμιονίδας να επισκεφθώ τα γραφεία του στο Κολωνάκι. Πήγα στο Κολωνάκι και εκεί μου είπαν εμείς θέλουμε ένα έργο.
Την Παράκαμψη των Διδύμων.
Τότε εγώ τους είπα ότι εάν δεν γίνει ο δρόμος Καρναζέϊκα – Κρανίδι, για να μην απομονωθούν τα Δίδυμα, δεν κάνω αυτό το έργο.
Δημοπράτησα την μελέτη Καρναζέϊκα – Κρανίδι, έχω μιλήσει πάρα πολλές φορές, αυτός που σας πήρε τηλέφωνο ή είναι άσχετος τελείως ή είναι μεγάλος εχθρός μου. Γιατί ένας είναι εχθρός σου όταν το καλό το δικό σου δεν το βλέπει δεν το παραδέχεται, βλέπει μόνο τα στραβά.
Θα του εξηγήσω όμως τώρα μήπως και συνέλθει.
Λοιπόν, δημοπρατώ την μελέτη Καρναζέϊκα – Κρανίδι η οποία από που έβγαινε; Δεν την έβγαλα την απόφαση εγώ, η μελέτη που είχα την πρώτη και την δεύτερη χρονιά κάνει, μακροχρόνιο πρότυπο ανάπτυξης, έλεγε το εξής:
-Καρναζέϊκα Κρανίδι είναι Παραλιακός δρόμος;
-Είναι περίπου χίλια μέτρα πιο μέσα από την θάλασσα απαγορεύεται βάσει περιβαλλοντικών όρων από το ισχύον …
-Καμία σχέση με το υπάρχον οδικό δίκτυο
-Καμία απολύτως. Τον έχω περπατήσει τον δρόμο. Γιατί για να ορίσω αυτόν τον δρόμο, την διαδρομή του, εγώ, ο ειδικός μου σύμβουλος μηχανικός και ο θηροφύλακας των Ιρίων περπατήσαμε αυτόν μέχρι την Βουρλιά. Εκεί που είναι τα δύσκολα σημεία. Και είδαμε ότι δεν είναι δύσκολα. Είναι πάρα πολύ εύκολα, έχει φροντίσει η φύση.
Τι έλεγε το μακροχρόνιο πρότυπο ανάπτυξης;
Οτι ο Νομός έχει ασυνέχεια, δηλαδή η μία του επαρχία που είναι η Ερμιονίδα, δεν συνδέεται με την ΑργοΝαυπλία.
Αρα δεν έχουμε οικονομικές σχέσεις. Αρα δεν έχουμε αναπτυξιακές σχέσεις.
Ετσι λοιπόν επειδή πέσανε πολλά χρήματα στην Ερμιονίδα και στις οικοδομές και στις αγοραπωλησίες ακινήτων, πουλήθηκε και η τελευταία κορφή η Ερμιονίδα πράγματι απέκτησε μια οικονομική ευρωστία και αυτονομία και λόγω πολλών χρόνων διακοπής με την ΑργοΝαυπλία είχε αποκτήσει αν θέλετε και την δική της κουλτούρα αν θέλετε και το δικό της πολιτιστικό επίπεδο.
Αυτό θέλανε να το διατηρήσουνε. Οπότε όταν έκανα εγώ την πρόταση για τον δρόμο, ο Δήμαρχος Κρανιδίου είπε εμάς δεν μας ενδιαφέρει αυτός ο δρόμος, μες στο Νομαρχιακό Συμβούλιο. Εμάς μας ενδιαφέρει η σύνδεση με την Αθήνα μέσω Επιδαύρου – Ισθμού και για αυτό εμείς προγραμματίζουμε με τον κ. Σαραντόπουλο να κάνουμε σήραγγες στο όρος Δίδυμο.
Ο κ. Λεμπέσης ούτε μίλησε, αυτό έδειχνε ότι αποδεχόταν αυτή την κατάσταση. Για μένα, η άποψή μου είναι, ότι οι πολιτικοί παράγοντες τότε που διηύθυναν την Ερμιονίδα, δεν ήθελαν για λόγους προσωπικούς και πολιτικούς και κοινωνικούς την σύνδεση με την ΑργοΝαυπλία.
Παραμονές εκλογών διέδιδαν ότι ο Σαλεσιώτης τον κάνει αυτόν τον δρόμο για να “ρθούμε οι ΑργοΝαυπλιώτες να μας πάρουνε τις δουλειές.
Αυτή η λάσπη δεν βγαίνει εύκολα.
Και για αυτό τον λόγο έχασα 600 ψηφοδέλτια, 600 σταυρούς στο Κρανίδι συγκεκριμένα, και πιστεύω ότι αυτά τα έχασα γιατί πουλήθηκα σε σχέση με τον δρόμο Καρναζέϊκα – Κρανίδι.
Με το οδικό δίκτυο λοιπόν δίπλα στην διάνοιξη του δρόμου θα πήγαινε μεταλλικός αγωγός από την υδατοδεξαμενή των Ιρίων που θα πήγαινε τον Ανάβαλο στο Κρανίδι.
Εκτός από αυτό είχα μέσα στα 4 αρδευτικά έργα, δεν έκανα μόνο το αρδευτικό έργο των Ιρίων, έκανα το μεγάλο έργο της Σκοτεινής , του Αχλαδοκάμπου και της Τζερτζελιά, στον Ράδο ποταμό, το οποίο θα έλυνε όλα τα υδρευτικά προβλήματα της Ερμιονίδας.
Είχε εγκριθεί στο τρίτο Κ.Π.Σ., είχαν εγκριθεί οι μελέτες.
-Και γιατί δεν έγινε;
Δεν ξέρω, εγώ έφυγα το 2002. Εγώ έλεγα σε όλα τα Νομαρχιακά Συμβούλια της οκταετίας, μετά από την θητεία μου, ότι είναι έγλημα να βγει το φράγμα της Τζερτζελιάς εκτός.
Λοιπόν, θα πήγαινα το νερό και εκτός αυτού το μεγάλο ζήτημα ήταν, είχαμε προγραμματίσει, είχαμε φέρει ειδικούς επιστήμονες, από την έδρα λιμενικών έργων του Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, να γίνει το εμπορικό λιμάνι στην Βουρλιά.
Εκεί που η Βουρλιά έχει καταστραφεί λόγω ιχθυοκαλλιεργειών θ ακάναμε το εμπορικό λιμάνι που είναι πέντε λεπτά από την λατομική ζώνη της Αργολίδας.
……………………
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου