Πέμπτη 21 Ιανουαρίου 2016

Η "φάτσα" στους Ιχνηλάτες.












Είμαι η "φάτσα",θα γράφω όταν έχω κέφι 
                                Ζώ αναμέσα σας και ταλαιπωρούμε όπως και εσείς.
                                Πιστεύω να με αντέξει ο "Ι"  ο οποίος μου υποσχέθηκε 
                                να μη με λογοκρίνει .

                                                                                

Α.Αν όλοι στο Δήμο δούλευαν και μιλούσαν (δλδ ελάχιστα) όπως οι περισσότεροι πρόεδροι των τοπικών διαμερισμάτων  τα πράγματα θα ήταν πολύ καλύτερα.Τα αξιώματα αλλάζουν τους ανθρώπους.
ΒΠαιδιά δεν έχει βρέξει (ως συνήθως) .Πως θα τη βγάλουμε το καλοκαίρι ..;

Αυτά για πρώτη προσπάθεια .Να και ένα τραγούδι για τα παιδιά τα δικά μας που η Ερμιονίδα δεν μπόρεσε να κρατήσει στη πατρώα γή..Ριβιέρες και κουραφέξαλα .Ψύχρα και αντάρα.Περιεργο να το νοιώθεις αυτό στη σημερινή ηλιόλουστη μέρα αγνατεύοντας το Πόρτο Χέλι.
Ανεργη είμαι και εγώ..



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου